تصویر آب مرکبات گیری کنوود مدل JE-280

آب مرکبات گیری کنوود مدل JE-280

تولید کننده: Kenwood
کد کالا: ghmft3174
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۶۴۱,۶۰۰ تومان

طراحی با دوام و مدرن

JE280

کنوود با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه، تعداد قابل ملاحظه ای از انواع آبمیوه گیری و آب پرتقال گیر برقی را روانه بازار کرده تا نیاز مصرف کنندگان را در تهیه لوازم کمک آشپزی برطرف نماید. آب مرکبات گیر کنوود مدل JE280 یکی از بهترین مارک آب پرتقال گیری به شمار می آید که از طراحی بدنه گرفته تا دوام و کیفیتی که به آن اختصاص داده شده؛ همگی بر اساس استانداردهای صنعتی بوده و در عین حال نیز از مواد اولیه و بسیار با کیفیت در ساخت و تولید آن به کار رفته است. به همین سبب امکان استفاده مداوم و طولانی مدت را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد. بدنه کاملا پلاستیکی با روکش ضد فرسایش و خراشیدگی باعث می شود با گذشت زمان نیز همان ظرافت و شفافیت اولیه اش را حفظ کند. پارچ آب مرکبات گیر به صورت مدرج از 200 تا 1000 میلی لیتر بر روی آن حک شده و با جنس مقاوم و ایده آلی ساخته شده است.

علاوه بر این مجهز به دستگیره مناسب جابجایی و پایه های ضد لغزش است که به منظور استفاده ایمن تر از محصول می باشد. درپوش ویژه ای که بر روی مخروطی قرار گرفته برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب مرکبات گیر است که باعث می شود با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنید. خوب حالا می رسیم به اندازه و وزن. ساختار کوچک و جمع و جوری با ابعاد 16× 21.2× 21.9 سانتی متر برای آب پرتقال گیر کنوود در نظر گرفته شده با وزن 922 گرم. کمتر از یک کیلوگرم که می توان گفت تنها با یک دست آن را حمل و جابجا کنید. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه با ایمنی بالایی که برای تمام قطعات بدنه « Safe Parts » در نظر گرفته شده به شما اجازه می دهد برای شستشوی راحت تر پس از هر بار استفاده داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

JE280

عملکرد ساده و راحت

یکی از شاخص های برجسته ای که امروزه برای بیشتر لوازم خانگی در نظر گرفته شده؛ عملکرد ساده و راحت  و بدون دردسر است که کنوود نیز در تولید محصولات آشپزخانه اش به همین ویژگی ها توجه داشته است. یکی از این لوازم پرکاربرد، آب مرکبات گیر KENWOOD JE280 است که با امکانات و قابلیت های ویژه ای با قیمت ارزان عرضه شده. با تهیه این محصول کمک آشپزی می توانید در مدت زمان کمی بدون صرف انرژی و پرداخت هزینه های اضافی برای اعضای خانواده و یا حتی مهمان هایتان انواع آب مرکبات خوشمزه و دلچسب تهیه کنید.

ویژگی برجسته کنوود به سبب وجود سیستم حرکت چرخش دو طرفه « Two way rotation » برای گرفتن کامل آب میوه و باقی گذاشتن تفاله ها می باشد هرچند با فیلتر پالپ مخصوصی که مهیا شده امکان خالص تر گرفتن آبمیوه به راحتی فراهم است. بنابراین با خیال راحت می توانید از آن در تهیه آب پرتقال برای وعده های صبحانه و یا میان وعده هایتان بهره ببرید. توسط مخروطی ویژه ای که برای این آب مرکبات گیری فراهم شده می توانید به راحتی مرکبات کوچک و رسیده را آب گیری کنید.

توان این محصول تنها 40 وات است که در مقابل قدرت بالایی که برای گرفتن آب مرکبات فراهم می کند؛ موجب صرفه جویی در انرژی شده و همین باعث می شود تا به عنوان یک آب مرکبات گیر حرفه ای و مقرون به صرفه مورد استفاده باشد.

نتیجه گیری:

آب مرکبات گیری کنوود JE280 با داشتن امکانات ویژه، مناسب ترین گزینه برای گرفتن آب انواع مرکبات می باشد. این محصول پرکاربرد با توان 40w مجهز یک پارچ 1litr بوده که به صورت مدرج طراحی شده و با جنس مقاومی که دارد امکان تمیز کردن راحتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. سیستم چرخش دو طرفه برای به حداقل رساندن آب موجود در مرکبات از قابلیت های برجسته ای است که این آب مرکبات گیری منحصر به فرد به آن مجهز شده بنابراین در انتخاب خود شک نداشته باشید چراکه بهترین ها را به آشپزخانه هایتان هدیه می دهیم. طراحی کوچک و فشرده بدنه با وزن سبکی که دارد به شما امکان می دهد آن را در گوشه ای از آشپزخانه قرار دهید بدون آنکه نیازی به فضای زیادی داشته باشد. البته ناگفته نماند که هم اکنون می توانید از آب مرکبات گیری براون MPZ9 در سایت بانه دات کام دیدن کرده و یا سفارش دهید.

توان ۴۰ وات
جنس بدنه پلاستیک
جنس تیغه فلزی
مخزن آبميوه دارد
جنس مخزن آبميوه پلاستيک
ظرفيت مخزن ۱ لیتر
ابعاد 16*21.2*29.2 سانتی متر
وزن 920 گرم
سایر مشخصات قابل استفاده برای عصاره گیری انواع مرکبات / مجهز به درپوشی شفاف جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه / فیلتر تفاله گیر فلزی برای تهیه آب میوه سالم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند