تصویر اتوبخار تفال مدل FV4981

اتوبخار تفال مدل FV4981 Tefal Steam Iron 2600w FV4981

سیستم قطع خودکار: بله *سیستم ضدچکه: بله *بخاردهی عمودی: بله *سیستم ضد رسوب: بله *مخزن رسوب: خیر *جنس کفه: سرامیک

تولید کننده: Tefal
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

نقد و بررسی اتو بخار تفال 2600 وات

کمپانی تفال از برند های خوشنام است که در زمینه لوازم خانگی محصولات با کیفیتی را تولید کرده است. اتو FV4981 یکی از محصولات کارآمد همین شرکت می باشد که خوشبختانه توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند. این اتو از ظاهر و عملکرد بی نظیری بهره می برد که نظر هر کاربر سخت گیری را راضی نگه می دارد. اتو تفال از توان 2600 وات و مزیت های چشم گیری بهره می برد که گزینه خوبی برای زیبا پسندان می باشد در ادامه نقد و برسی بیشتر با این محصول کارآمد آشنا خواهید شد.

طراحی زیبا و خیره کننده

طراحی اتو تفال FV4981

طراحی محصولات هنگام خرید از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. اتو تفال FV4981 از ظاهری شیک و چشم نوازی بهره می برد که در اولین نگاه توجه همه را به خود جذب می کند. این اتو از دسته بزرگی بهره می برد که راحتی را هنگام استفاده برای کاربر فراهم کرده است. برای این اتو مخزن آبی 270 میلی لیتر در نظر گرفته شده است که آب مورد نیاز برای تولید بخار را تامین می کند. بدنه این مدل اتو در برابر خط و خراش بسیار مقاوم می باشد و می توانید سال های زیادی با خیال راحت استفاده کنید. سوراخ پر کردن آب اتو تفال از اندازه بزرگی بهره می برد که از ریختن آب هنگام پر کردن مخزن اتو جلوگیری می کند. این اتو روی دسته مجهز به دکمه ای می باشد که از طریق این دکمه ارگونومیک می توانید بخار را انتشار کنید. کمپانی تفال برای طراحی این اتو از رنگ سفید بهره گرفته است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

کارایی و عملکرد رضایت بخش اتو تفال

با توجه به این که امروزه همه به ظاهر خود اهمیت می دهند وجود اتو بخار در هر خانه ای ضروری می باشد. اتو تفال FV4981 از نوع دستی است و یکی از بهترین های بازار به شمار می آید. اتو تفال از توان 2600 وات بهره می برد که قدرت خوبی دارد و برای انواع لباس و پارچه مناسب می باشد. با داشتن اتو بخار تفال دیگر نیاز به فرستادن لباس های خود برای اتو کشی به بیرون ندارید. این مدل اتو مجهز به سیستم ضد چکه می باشد که از ریختن قطرات آب جلوگیری می کند. اتو FV4981 امکان بخار دهی 40 گرم در دقیقه را دارد و در حالت حد اکثر توانایی انتشار 180 گرم بخار در دقیقه را دارد. کف اتو بخار تفال از نوع « Durilium Airglide » می باشد که باعث می شود که اتو به راحتی روی پارچه حرکت کند در برابر خط و خراش مقاوم باشد. نا گفته نماند که اتو بخار تفال از فناوری « Smart Protection » بهره می برد که به صورت خودکار متناسب با جنس پارچه به تنطیم دما و بخار می پردازد.

اتو تفال مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار می باشد. هنگامی که اتو مدت زمانی بدون استفاده قرار گیرد به صورت خودکار خاموش می شود که حداکثر امنیت را برای کاربران ایجاد کرده است.

کارایی اتو تفال FV4981

جمع بندی

اتو بخار تفال از توانایی و عملکرد قابل توجهی بهره می برد. اگر به ظاهر خود اهمیت می دهید و همواره دوست دارید لباسی مرتب و اتو شده بپوشید، خرید اتو FV4981 بهترین گزینه می باشد. این اتو از توان 2600 وات برخوردار است و برای اتو کردن انواع پارچه کاربرد دارد. اتو بخار دستی از ظاهر زیبا و منحصر به فردی بهره می برد. اتو تفال FV4981 با این مشخصات مختص زیبا پسندان می باشد.ص

ابعاد 310x130x150 میلی‌متر
وزن 1.3 کیلوگرم
کارکرد اتو بخار
تنظیم میزان بخاردهی خیر
سيستم قطع خودکار بله
مخزن آب بله
اسپری آب بله
سیستم ضدچکه بله
بخاردهی عمودی بله
سیستم ضد رسوب بله
مخزن رسوب خیر
بخاردهی پیوسته 40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای 180 گرم در دقیقه
جنس کف سرامیک
طول کابل برق 2 متر
توان مصرفی 2600 وات
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند