تصویر اتوبخار فیلیپس مدل GC4881

اتوبخار فیلیپس مدل GC4881 Philips GC4881 Steam Iron

اتوبخار 2800 وات فلیپس

تولید کننده: Philips
کد کالا: mnbj4006
(اختیاری)
(اختیاری)
۹,۲۸۳,۶۰۰ تومان

اتو بخار جی سی 4881 « GC4881 » محصولی زیبا و پر کاربرد از فیلیپس است که با قدرت مصرفی 2800 وات، اتوکشی انواع پارچه ها را به راحتی انجام می دهد و این میزان قدرت برای گرم شدن سریع و عملکرد بهتر، کافی است. استفاده از این اتو بخار Azur Pro فیلیپس بسیار راحت است و به وسیله کفی تیتانیوم- اکسید، قابلیت صاف و باز کردن چروک انواع پارچه ها مانند کشمیر، ابریشم و پلی استر را دارد، همچنین این کفی سرامیک با پوشش گلاسه ای « T-ionic Glide »، در برابر خراش کاملا مقاوم است.

طراحی و ویژگی های ظاهری

خرید اتو بخار فیلیپس با قیمت مناسب در بانه دات کام

طراحی در اتوهای جدید فیلیپس از روند و ساختاری مشابه پیروی می کند. برای مثال طراحی این اتو بخار GC4881 تا حدودی مشابه GC4511 است که محصول دیگر همین کمپانی بوده و ارگونومیک ساختاری این محصولات، اجازه می دهد به راحتی تمام چروک روی لباس ها را صاف کنید بدون اینکه دستتان خسته شود. در بالاترین قسمت اتو لباس نامبرده مارک فیلیپس دسته قطور با مجرای ورودی آب و دکمه های ECO و بخار قرار گرفته و محفظه 350 میلی لیتری نیز که به صورت شفاف طراحی شده، در هر لحظه شما را از مقدار آب باقی مانده مطلع می سازد. کابل 2.5 متری برق این اتو که از انتهای دسته با یک توپی چرخان شروع شده، اجازه می دهد بدون هیچ مشکلی، اتو را به هر نقطه ای از اتاق بکشید.

بدون هیچ سردرگمی و در نهایت متفاوت بودن این اتو دارای یک دکمه طلایی رنگ بر روی بدنه برای خالی کردن رسوب از روی سینک های دستگاه است؛ این استاندارد یک مکانیسم پیشرفته است که با در نظر گرفتن مقدار رسوب در زیر سینی اصلی، این صفحات را از هم باز و جدا کرده و هر گونه مواد اضافی که به عنوان رسوبات آهکی در این قسمت نگهداری و ذخیره شده اند را از طریق حفره های کفی T-ionicGlide خارج می سازد. سیستم کفی این اتو با پوششی گلاسه ای در برابر خراش مقاوم است و به کمک یک لایه تیتانیوم اسید از سوختن و یا صاف شدن لباس ها جلوگیری می کند؛ همچنین این اتو به هیچ عنوان بر روی پارچه لغزش ندارد و به کمک دستگیره نرم، حرکت آن بسیار راحت تر خواهد شد که این ویژگی ها را تنها در حین کار با اتو احساس خواهید کرد.

اتو بخار GC4881 دارای یک دکمه چرخان بزرگ در بخش میانی جهت تنظیم قدرت و بخار دهی می باشد که به وسیله این دکمه شما می توانید مناسب پارچه های نازک یا پنبه ای، درجه حرارت اتو را تنظیم نمایید.

اتو بخار GC4881 چه کاربردهایی دارد؟

مقدار بخار در اتو بخار فیلیپسGC4881  به طور دقیق قابل تنظیم است و این دست شما را برای اتو کشیدن هر نوع پارچه ای آزاد می گذارد. به منظور مراقبت از بعضی پارچه های ظریف و حساس، اتو بخار مذکور فیلیپس از سیستم ضد رسوب و تمیز کردن خودکار بهره می برد که این مانع از جمع شدن آهک و رسوب در داخل مخزن آب می شود؛ از طرفی دیگر مکانیزم بخاردهی در این اتو منظم و مستمر است به طوری که میزان بخار خارج شده از کفی آن در هر دقیقه 50 گرم است که بهترین ایده برای صاف کردن چین و چروک از روی لباس است، این مقدار بخار برای استفاده روزانه کافی است اما اگر بخواهید به سطح عالی تری از بخار دست یابید می توانید به وسیله دکمه مربوطه، میزان بخار را به 210g/min برسانید که این برای باز شدن سریع چروک و اتو در حالت عمودی بسیار مناسب می باشد. به وسیله عملکرد بخار در اتوی Azur Pro فیلیپس یک تابع خاموش شدن خودکار برای امنیت و سهولت استفاده از دستگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این مکانیسم هنگامی که شما اتو را بدون مراقبت رها می کنید و یا آن را خاموش نمی کنید در دو حالت به طور خودکار خاموش می شود. اول اینکه اگر اتو در حالت عمودی و بر روی پایه قرار گرفته باشد پس از 8 یا 10 دقیقه اتوماتیک خاموش می شود و دوم حالت کفی آن است که بر روی لباس قرار گرفته که در این موقعیت مدت زمان خاموشی آن 30 ثانیه می باشد . این قابلیت به مراقبت از لباس های شما و امکان اتوکشی راحت تر کمک خواهد کرد.

قیمت و مشخصات اتو فیلیپس جی سی 4881 فیلیپس

بخار عمودی در اتو بخارGC4881  فیلیپس به واسطه قابلیت افزایش بخار تا 210 گرم در دقیقه امکان پذیر است و شما می توانید از آن برای اتو کشیدن لباس های مجلسی روی رخت آویز یا جا لباسی استفاده کنید.

توان و صرفه جویی در انرژی

اتو بخار فیلیپس دارای قدرت 2800 وات می باشد

مدت زمانی که اتو برای گرم شدن نیاز دارد، یکی از مهم ترین شاخص های قابل توجه آن است، از همین رو فیلیپس سعی داشته در هر دسته از اتو بخارهایش این مدت زمان را به حداقل برساند و این نیز به واسطه قدرت و توان مصرفی آن حاصل می شود. 2800W توان مصرفی برای اتو بخار جی سی 4881 فیلیپس در نظر گرفته شده که نه تنها موجب گرم شدن سریعتر کفی به نسبت سایر هم رده هایش می شود، همچنین قابلیت  صرفه جویی در مصرف برق و آب را دارد.

به کمک یک حالت ECO شما می توانید 20 درصد انرژی مصرف شده را ذخیره کنید و این با عنوان Green efficiency (بازده سبز) در مشخصات اتو مشخص شده است. در حالت کلی قدرت این اتو برای صاف کردن چروک انواع لباس مانند مانتو، کت و شلوار، روسری و یا حتی پرده ها مناسب است و شما در یک چشم بهم زدن لباس هایی صاف و اتو کشیده خواهید داشت.

جمع بندی

قدرت خالص در اتو بخار GC4881 فیلیپس 2800 وات و میزان صرفه جویی در ان نیز 20 درصد است که با این اتو شما می توانید همواره لباس هایی تمیز و اتو کشیده به تن داشته باشید. این محصول فیلیپس از طراحی فوق العاده شیک و مدرنی بهره می برد و دارای یک مخزن آب 350 میلی لیتری است که در زیر آن نیز صفحه سرامیکی با لایه ضد خش، از لباس ها و حتی اتو محافظت می کند. قدرت بخاردهی این اتو 50g/min و در حالت حداکثر نیز 210 گرم بر دقیقه است؛ همچنین این اتو از سیستم آنتی کالک و بخار عمودی بهره می برد.

ابعاد 160× 320 × 140 میلی‌متر
وزن 1.5 کیلوگرم
توان مصرفی 2800 وات
سيستم قطع خودکار بله
جنس کف تیتانیوم اکساید
مخزن آب بله
ظرفيت مخزن 350 میلی لیتر
تنظیم میزان بخاردهی بله
اسپری آب بله
سیستم ضدچکه بله
بخاردهی عمودی بله
سیستم ضد رسوب بله
بخاردهی پیوسته 50 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای 210 گرم در دقیقه
مخزن رسوب بله
طول سيم 2.5 متر
سیم گردان بله
سایر مشخصات دارای کفی ضدخش / دارای دسته ارگونومیک / قابلیت تنظیم میزان بخار / درجه حرارت قابل تنظیم / توزیع یکنواخت دما / تمیز كننده ی خودكار
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند