تصویر اتو بخار تفال مدل FV9848

اتو بخار تفال مدل FV9848 FV9848 ا Tefal Steam Iron FV9848

اتو بخار تفال مدل FV9848 از جمله اتوهای سری 9 است که با کیفیت بالایی ساخته شده است که با امکانات به روز و ظرافت طراحی به بازار عرضه شده. قدرت موتور این دستگاه برابر با 3200 وات است و به سرعت و تنها در چند ثانیه کف اتو داغ شده و آماده استفاده خواهد بود و با استفاده از این دستگاه چروک‌ترین قسمت‌های هر لباسی را به راحتی صاف می‌کند و در مدت زمان بسیار کوتاه لباس خوش فرم و بدون چروک را به شما تحویل می‌دهد.

تولید کننده: Tefal
(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۰۷۷,۶۰۰ تومان

اتو بخار تفال مدل FV9848

تفال بزرگترین سازنده لوازم برقی و غیر برقی در دنیا می باشد و اتوهای این شرکت به سبب کیفیت بسیار بالا و عمر طولانی انتخاب اول بسیاری از خریدارانی که به دنبال کیفیت و اصالت هستند می باشد.

اتوهای تفال ( steam iron ) از گذشته تا به امروز در اکثر خانه های ما وجود دارد و یکبار استفاده از آن باعث می شود به کیفیت بسیار بالای آن پی ببریم تا خیالمان از اتوکشی لباس ها برای همیشه راحت باشد .

تفال معمولا اتوهای خود را در ۳ دسته بندی مختلف از جمله – اتو بخار – اتو بخار مخزن دار و اتو ایستاده یا بخارگر به بازار ارائه میدهد.

اتو بخار تفال مدل FV9848 جزء اتو های بالارده می باشد که به دلیل  وجود امکانات و ویژگی های فراوان بدون مشکل از پس هر چین و چروکی بر می آید و به بهترین نحو لباس ها را اتو کشی می کند.

اگر بخواهیم تمامی امکانات بهترین اتو تفال را توضیح دهیم شاید در این صفحه جای نگیرد !

ابتدا می پردازیم به توان اتو ۹۸۴۸ که قدرتی معادل ۳۲۰۰ تا ۳۴۰۰ وات را می تواند تولید کند . حجم بخار لحظه ای این اتو ۲۷۰ گرم و بخار پیوسته آن ۶۰ گرم در دقیقه می باشد که به راحتی از پس هر چین و چروکی بر می آید.

 

نوع اتو بخار
ابعاد 15*18*30 سانتی متر
وزن 2.4 کیلوگرم
توان 3200 تا 3400 وات
گنجایش گنجایش مخزن آب 350 میلی لیتر
بخاردهی لحظه ای 270 گرم در دقیقه
بخاردهی پیوسته 60 گرم در دقیقه
قابليت قطع خودکار دارد
سیستم ضدچکه دارد
بخاردهی عمودی دارد
سیستم ضد رسوب دارد
مخزن رسوب دارد
مخزن رسوب سرامیکی با قابلیت تمیز شدن خودکار
سایر مشخصات قدرت 3200 وات -تنظیم اتوماتیک بخار برای انواع لباس و پارچه- بخاردهی عمودی -طرحی شیک و ارگونومیک
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند