29.660.SB-1

اسپرسوساز دلونگی مدل ETAM 29.660.SB AUTENTICA ETAM 29.660.SB

اسپرسوساز دلونگی مدل ETAM 29.660.SB از دستگاه های بسیار با کیفیت تولید شده توسط این شرکت با سابقه در تولید و ساخت قهوه ساز هاست. این مدل که به نام Autentica نیز شناخته می شود ساختاری ساده و در عین حال عملکردی فوق العاده دارد.اسپرسو ساز دلونگی قهوه ساز دلونگی این دستگاه با قابلیت تغذیه توسط دانه های قهوه، امکان آسیاب کردن آنها و استفاده از پودر قهوه حاصل را دارد و به این صورت طعم و بوی قهوه بسیار عالی خواهد شد.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۵۷,۶۲۸,۴۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی مدل AUTENTICA ETAM 29.660.SB مجهز به سیستم کاپوچینوساز می‌باشد. با استفاده از سیستم LatteCrema می‌توانید از کف شیر غلیظ برای تهیه‌ی کاپوچینوی ایده‌آل استفاده نمایید. اسپرسوساز دلونگی دارای پروسه‌ی هوشمندانه‌ای برای دم‌کردن قهوه می‌باشد و امکان تهیه‌ی قهوه‌ی دوپیو را برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است. دوپیو (Dopio) اسپرسوی دوبل است که غلظت بیشتری دارد و میزان کافئین و انرژی حاصل از آن نیز بیشتر می‌باشد.

نوشیدنی‌های قابل تهیه با اسپرسوساز دلونگی مدل AUTENTICA ETAM 29.660.SB شامل کاپوچینو، اسپرسو، کافه لاته، لانگو و ماکیاتو می‌باشند. سیستم خاموشی خودکار و سیستم شستشوی خودکار از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌باشند. 

با استفاده از قابلیت (One Touch Technology) اسپرسوساز دلونگی مدل AUTENTICA ETAM 29.660.SB شما می‌توانید به تهیه‌ی سریع نوشیدنی‌های مورد نظرتان بپردازید. برای تهیه نوشیدنی، مخزن‌های دستگاه را از شیر، آب و قهوه به اندازه‌ی کافی پر کنید. همچنین می‌توانید در مخزن دستگاه دانه‌ی قهوه بریزید تا آن را با استفاده از آسیاب داخلی تبدیل به پودر قهوه کرده و در تولید نوشیدنی استفاده نمایید. میزان خرد‌کردن قهوه در این آسیاب در 13 حالت قابل‌ تنظیم می‌باشد و می‌توانید بنا بر سلیقه یا مخلوط قهوه‌ای که نیاز دارید، آن را به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین می‌توانید پودر قهوه‌ی آماده را داخل مخزن آن قرار دهید. پیشنهاد ما به شما استفاده از دانه‌های قهوه است که طعم بهتر و تازه‌تری را برای قهوه ایجاد می‌کند.

وجود مخزن شیر یکی از مزایای قابل توجه این مدل است. حالا می‌توانید خیلی راحت نوشیدنی‌های همراه با شیر را هم با این دستگاه درست کنید و همیشه کف شیر با دمای ایده ال در اختیار شماست.

پس از دریافت نوشیدنی دلخواه، نگران تمیزکردن دستگاه نباشید. قابلیت شست‌وشوی خودکار این اسپرسوساز تمامی بخش‌هایی که مستقیماً با شیر تماس دارند را با آب داغ و بخار تمیز می‌کند. همچنین می‌توانید برای اطمینان بیشتر از تمیزبودن، پارچ شیر را جداگانه داخل ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

تنظيم ميزان غلظت قهوه ندارد
قابليت توليد کف شير دارد
توان مصرفی 1450 وات
نازل بخار ندارد
فشار بخار 15 بار
صفحه نمايش معمولی
سيستم شستشوي خودکار دارد
سيستم قطع خودکار دارد
سيني چکه گير دارد
مخزن شير دارد
آسياب قهوه دارد
تعداد نازل قهوه دو عدد
حداکثر ارتفاع مجاز ليوان 14 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند