تصویر اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2016

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2016

دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل ME-ECM2016 تمام استیل با طراحی زیبا با گرمای عالی با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1350 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۶,۶۶۵,۵۰۰ تومان

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2016

اسپرسوساز جدید «مباشی» MEBASHI مدل ME-ECM2016 ، پرقدرت، حرفه‌ای و البته بسیار کاربردی طراحی‌شده است. این محصول با فشار بخار۲۰بار و توان مصرفی ۱۳۵۰ وات، می‌تواند بازده‌ بسیار بالایی برای مصارف با ظرفیت بالا داشته باشد. همچنین نشان‌گر سطح آب و سینی چکه گیر، کاربری آن محصول را آسان‌تر می‌کند. مدلME-ECM2016 امکان تهیه‌ی اسپرسو با کیفیت بالا را دارد و برای این کار از مخزن آب که قابل جدا شدن از دستگاه نیز هست، بهره می برد. استفاده از دستگاه بسیار ساده است و کافی است پودر قهوه یا قهوه کیسه ای را در مخزن مربوطه قرار داده و دکمه یک یا دو فنجان را فشار داد. با گرم و بخار شدن آب و عبور از میان پودر قهوه، نوشیدنی دلچسب به فنجان ها منتقل خواهد شد.امکان خروج آب داغ هم از این دستگاه وجود دارد.

شرکت مباشی در این نوع مدل از طرح اسپرسو ساز «دلونگی» (Delonghi)  EC680کپی کرده و با قیمتی بسیار پایین ترنیز به فروش میرساند که برای اون دسته از کاربرانی که نمیخواهند هزینه اضافه تری بپردازند گزینه مناسبی باشد.

نوع اسپرسوساز و کاپوچینوساز
جنس بدنه استیل
سيستم کاپوچينو ساز دارد
نشان گر سطح آب دارد
قابليت توليد کف شير دارد
فشار بخار 20 بار
توان مصرفی 1350 وات
قابليت استفاده از پودر قهوه اسپرسو
قابليت تنظيم ميزان بخار دارد
سيني چکه گير دارد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو-کاپوچینو-هات چاکلت- لاته- و ..
سيستم گرم کردن فنجان دارد
کاربردها منزل-محل کار-کافی شاپ ها
گنجایش 1.5 لیتر
صفحه نمايش نشانگر فشار بخار عقربه ای
اقلام همراه تمپر پلاستیکی-بسکت دوبل-پرتافیلتر-دفترچه راهنما
سایر ویژگی ها قابلیت تنظیم بخار خروجی-دارای سیستم گرمایی ترموبلاگ قوی و ریخته گری شده از جنس آلومینیوم-فیلترها از جنس استیل ضد زنگ-سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد-صدا و لرزش پائین دستگاه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند