MEBASHI ECM2025-1

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2025 Mebashi ECM2025

اسپرسوساز و کاپوچینوساز خانگی مباشی مدل ۲۰۲۵ فشار بخار ۲۰ بار و قدرت توان مصرفی ۱۴۵۰ وات قابل استفاده در منزل و محل کار دارای نازل بخار برای تهیه فوم شیر برای کاپوچینو و … می باشد. با قابلیت ساخت کرم عالی برای ساختن کاپوچینو یا نوشیدنی های گرم دیگر...

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۸۴۸,۳۰۰ تومان

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2025 در ماه آگوست سال2021 به بازار آمد. این دستگاه بین مدلهای مباشی خانگی می باشد. و همچنین ظاهر زیبا و بروز شده مدل 2025 باعث تا مشتری ها بیشتر جذب این مدل بشوند. این مدل در سه رنگ سفید،قرمز و مشکی تولید گردیده است. فشار بخار 20 بار در این اسپرسو ساز باعث میشود عصاره گیری بسیار با کیفیتی انجام میشود. و به آسانی و طی مدت 90 ثانیه شیر تبدیل به فوم میگردد و ترکیبات اسپرسو بسیار راحت قابل سرو و در زمان مهمانی استفاده میشود.

یکی از قسمت‌های مهم دستگاه اسپرسو ساز پُرتافیلتر است. پرتافیلتر قسمت متحرک دستگاه است که درون آن سبد پودر قهوه قرار می‌گیرد و پودر قهوه درون آن ریخته می‌شود ، معمولا پرتافیلترها دارای یک دسته پلاستیکی یا چوبی می‌باشند.

همچنین برای کنترل اسپرسوساز، معمولا بر روی آن یک صفحه کنترل قرار داده می‌شود. این صفحه کنترل شامل سوئیچ روشن خاموش، نشانگر فشار ، کنترل کننده حرارت و … است.

مهم ترین تفاوت مدل2025 مباشی با مدلهای قبلی استفاده اسان از این دستگاه زیبا می باشد. تمام دکمه های دستگاه به پیچ بغل دستگاه انتقال یافته و کابر به راحتی میتواند از این دستگاه استفاده کند. این دستگاه همچنین کلید دریافت آبجوش را به مدیرت های خود اضافه کرده است. خرید اسپرسوساز مباشی
و این مزیت ها در دستگاه جدید مباشی مدل 2025 باعث گردیده این دستگاه بسیار پر طرفدار باشد.

سيستم کاپوچينو ساز دارد
سيستم خاموشي خودکار دارد
قابليت توليد کف شير دارد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
سيني چکه گير دارد
فشار بخار 20 بار
نازل بخار دارد
تمپر قهوه دارد
ظرفيت مخزن 1.25 لیتر
توان مصرفی 1450 وات
فيلتر آب دارد
جنس بدنه استیل و پلاستیک فشرده ABS
قابليت تنظيم ميزان بخار دستي
صفحه نمايش نشانگر عقربه ای درجه دما
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو،کاپوچینو و لاته ،آب جوش،موکا، شیر گرم...
اقلام همراه پرتافیلتر - تمپر پلاستیکی - بسکت - پیمانه قهوه
قابليت استفاده از پودر قهوه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند