تصویر اسپرسو ساز دلونگی مدل EC155

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC155

Delonghi EC155 Espresso Maker سیستم کاپوچینو ساز: دارد *حالت آماده به کار: دارد *نازل بخار: دارد *آسیاب قهوه: ندارد *مخزن شیر: ندارد

(اختیاری)
(اختیاری)
۸,۷۵۷,۷۰۰ تومان

نقد و بررسی اجمالی Delonghi EC155 Espresso Maker

اسپرسوساز «دلونگی» (Delonghi) مدل «EC155»، بسیار ساده، سبک، کوچک و درعین‌حال کاربردی طراحی ‌شده است. این محصول با فشار بخار بسیار زیاد و ظرفیت مخزن مناسب، برای مصارف خانگی طراحی ‌شده است. تفاوت اصلی این محصول با کالای مشابه‌اش یعنی مدل EC150 در طراحی ظاهری است. همچنین حالت آماده‌به‌کار و امکان تنظیم میزان بخار، از قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول به‌ حساب می‌آید. بهتر است بدانید که وجود یک سینی چکه‌گیر، بر نظافت و راحتی کاربری این محصول، تاثیر زیادی دارد. در نظر داشته باشید که دلونگی، یک شرکت ایتالیایی است که بیش از 100 سال قدمت دارد. این شرکت در زمینه‌های مختلفی ازجمله لوازم‌خانگی برقی مثل غذاساز، مایکروویو، مخلوط‌کن و...، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. همچنین کیفیت ساخت محصولات این شرکت بیش‌ازپیش، تضمین ‌شده است

نقد و بررسی تخصصی

مرسوم‌ترین نوشیدنی گرم در کشور ما چای است؛ ولی روز‌به‌روز به تعداد افرادی که نوشیدنی روزمره‌ی خود را به قهوه تغییر می‌دهند افزوده می‌شود. البته خوردن قهوه دردسرها و قلق‌های خودش را دارد. طرز تهیه‌ی قهوه، در طعم آن خیلی تاثیر دارد. شاید این حد دقیق‌شدن روی طعم قهوه برای کسانی که گه‌گاهی قهوه می‌نوشند خیلی مهم نباشد؛ ولی قهوه‌خورهای حرفه‌ای طعم یک قهوه‌ی اصیل را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

 

معرفی اسپرسوساز دلونگی مدل EC155

اسپرسوساز «دلونگی» (Delonghi) مدل «EC155» دستگاهی باکیفیت است و بدنه‌ی آن از پلاستیک ساخته شده است. توان آن 1100 وات و خروجی بخار و آب آن 15 بار است. این دستگاه امکان تهیه‌ی اسپرسو، کاپوچینو و کف‌شیر را دارد. پیچ تنظیم خاموش/روشن و تنظیمات دستگاه در جلوی آن قرار دارد. سینی چکه‌گیر هم قطرات قهوه‌ای را که از دستگاه می‌چکد، جمع می‌کند.

تهیه اسپرسو

مخزن آب در قسمت عقب دستگاه قرار دارد و درپوش آن با چرخش به‌راحتی بسته می‌شود. دستگاه دارای یک تمپر است که حدود سه تا چهار پیمانه پودر قهوه می‌توان داخل آن ریخت. برای دست‌یابی به قهوه‌ی اسپرسو با دمای مطلوب، توصیه می‌شود دستگاه از پیش گرم شود. برای این کار دست کم 15 تا 30 دقیقه پیش از درست‌کردن قهوه، پیچ انتخابگر را روی موقعیت گرمایش که به شکل المنت است قرار دهید و مطمئن شوید که هم‌زمان نگه‌دارنده‌ی صافی به دستگاه وصل باشد.

این دستگاه علاوه‌بر پودر قهوه می‌تواند از پدهای کیسه‌ای قهوه نیز استفاده کند. استفاده از پدهای کیسه‌ای که به پاد قهوه نیز شناخته می‌شوند، باعث راحتی تهیه‌ی قهوه و بی‌نیازی به صافی‌های کاغذی می‌شود. این پادها تنها در مدل‌هایی که دو فیلتر دارند، قابل استفاده هستند.

تهیه کف‌شیر

 

 

برای تهیه‌ی کف شیر که در کاپوچینو مصرف می‌شود، بهتر است از شیر پرچرب با دمای یخچالی استفاده شود. سری کاپوچینوساز را حدود 5 میلی‌متر در شیر فرو برده و پیچ تنظیم خروج بخار را خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. مقدار خروج بخار را می‌توان با کمتر یا بیشتر چرخاندن پیچ کم و زیاد کرد.

بخریم یا نخریم؟

اسپرسوساز مدل EC155 دستگاهی بسیار باکیفیت، ساخت شرکت دلونگی است. دلونگی یکی از پیشتازان جهانی در تولید قهوه‌ساز و اسپرسوساز است. این دستگاه امکان تهیه‌ی اسپرسو و کاپوچینو را دارد و به‌صورت خودکار کف‌ شیر تهیه می‌کند. کار با این دستگاه بسیار ساده است و اگر نوشیدنی روزمره‌ی شما اسپرسو یا کاپوچینو است، این دستگاه با ظاهر زیبا و قیمت مناسب یک پیشنهاد خوب برای خرید خواهد بود.

جنس بدنه پلاستیک
ابعاد 20×25×35 سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
سيستم کاپوچينو ساز دارد
حالت آماده به کار دارد
نشان گر سطح آب دارد
قابليت توليد کف شير دارد
توان 1100 وات
قابليت استفاده از پودر قهوه
فشار بخار 15 بار
نازل بخار دارد
قابليت تنظيم ميزان بخار دستی
تمپر قهوه دارد
آسياب قهوه ندارد
ظرفيت مخزن 1 لیتر
حجم مخزن آب 1 لیتر
مخزن شير ندارد
تعداد نازل قهوه دو عدد
امکان تنظيم فاصله ليوان و نازل ندارد
صفحه نمايشگر ندارد
سيني چکه گير دارد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو , کاپوچینو
سيستم گرم کردن فنجان دارد
طول سیم 0.8 متر
اقلام همراه فینجان یا لیوان در بسته بندی وجود ندارد
سایر ویژگی ها جنس بدنه جوش آور از استیل ضدزنگ -قابلیت استفاده از قهوه های یک بار مصرف کیسه ای -دارای مخزن جداشدنی آب با قابلیت پرشوندگی مداوم -دارای سیستم Self-priming :(آماده بودن دستگاه در زمان دلخواه) -سیستم کاپوچینوساز: بخار، هوا و شیر برای تولید کف شیری خامه‌‌دار-با هم ترکیب شده تا کاپوچینویی عالی برایتان آماده گردد.
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند