EC235-1

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC235 Delonghi EC235 Espresso Maker

دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC235 در کوتاه ترین زمان ممکن قهوه مورد علاقه شما را به شما تحویل می‌دهد. لوله نازل بخار تعبیه شده در این دستگاه با تولید بخاری با فشار 15 بار به شما امکان تهیه فوم شیر و درست کردن انواع قهوه و نوشیدنی اعم از کاپوچینو، اسپرسو و... را فراهم می‌کند. برای درست کردن قهوه با استفاده از این دستگاه کافی است تا به اندازه لازم از پودر قهوه مورد علاقه خود در داخل نازل قهوه ریخته و بعد از تنها چند ثانیه دو فنجان قهوه دم کشیده و خوش عطر دریافت کنید.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۹,۳۴۰,۹۰۰ تومان

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC235، با طراحی کوچک و مدرن، امکان درست کردن قهوه تازه را در آغاز هر روز میسر می سازد. این مدل با ترکیب خاصی از جزئیات مات و براق ساخته شده تا بهتر اشکال پویا را برجسته کند. این دستگاه DeLonghi با ویژگی های متنوعی طراحی گردیده تا عملکرد آن را بهینه تر نماید. بنابراین قهوه ای غنی و خوشمزه را با ایجاد فشار بالا، در اختیار کاربران قرار می دهد. به لطف دیگ بخار فولاد ضد زنگ، عمر این قهوه ساز بر خلاف دیگهای آلومینیومی، افزایش می یابد. بطوریکه بر روی طعم قهوه تأثیر نمی گذارد. EC 235 با دو ترموستات مستقل، دمای آب و بخار را کنترل می نماید. این دستگاه با حداکثر قدرت 1100 وات، آب را بخار تبدیل کرده، شیر را کف می کند، گرد و غبار قهوه را فیلتر نموده و امکان آماده سازی نوشیدنی های لذتبخشی را همراه با نتایج عالی مهیا می سازد.

برای درست کردن قهوه با استفاده از این دستگاه کافی است تا به اندازه لازم از پودر قهوه مورد علاقه خود در داخل نازل قهوه ریخته و بعد از تنها چند ثانیه دو فنجان قهوه دم کشیده و خوش عطر دریافت کنید.

توان 1100 وات
فشار بخار 15 بار
جنس بدنه پلاستیک
ظرفيت مخزن 1 لیتر
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ریسترتو , امریکانو
سيستم خاموشي خودکار دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
قابليت توليد کف شير دارد
سيني چکه گير دارد
صفحه نمايشگر ندارد
مخزن شير ندارد
آسياب قهوه ندارد
قابليت استفاده از پودر قهوه، پد
سایر مشخصات • دارای 2 عدد فیلتر • امکان تهیه 2 فنجان • ساخت کشور ایتالیا • دارای مخزن آب جدا شدنی • امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند