MEBASHI ECM2019-1

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2019 Mebashi ECM2019

شرکت مباشی متخصص تولید انواع دستگاه های اسپرسوساز خانگی است. محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسوساز مباشی مدل ECM2019 با بدنه پلاستیک فشرده ABS به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگیهای این محصول داشتن موتور با فشار 20 بار و توان 1100 وات میباشد که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد.

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۹۸۳,۸۰۰ تومان

اسپرسوساز مباشی ECM-2019 در واقع مدل کوچک شده همون دستگاه‌های صنعتی کافه‌هاست که میشه باهاش منوی قهوه و نوشیدنی‌های گرم رو درست کرد. با ظرفیت محدودتر و با طرحی مناسب برای خونه یا کافه‌های کوچک یا مثلا دفتر یک شرکت.

اسپرسوساز مباشی 2019 دارای پرتافیلتر با بسکت سینگل(برای یک فنجون اسپرسو) و بسکت دبل (برای دو فنجون اسپرسو) است. کافی ست پودر قهوه مناسب برای دستگاه اسپرسو را داخل بسکت پرتافیلتر ریخته، قهوه را فشرده یا تمپ کنیم. در مرحله بعدی، پرتافیلتر رو روی دستگاه بسته و دکمه فنجون رو می‎زنیم تا دستگاه شروع کند به عصاره گیری از قهوه و تهیه اسپرسو.

این مدل علاوه بر اسپرسو به شما امکان تهیه کاپوچینو را هم می‌دهد و این ویژگی باعث شده تا کارایی این مدل افزایش یابد. یکی از قابلیت‌های این اسپرسوساز خاموشی خودکار پس از 29 دقیقه است. این قابلیت باعث شده تا عمر دستگاهتان افزایش یابد. ظرفیتی که برای این مدل در نظر گرفته شده 1.2 لیتر است. این میزان برای مصارف خانگی کافی است.

 اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مجهز به صفحه گرم نگهداره ی فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.

در این دستگاه از بویلر و پمپ آب قویتری استفاده شده است که بر روی درجه حرارت قهوه خروجی و همچنین بخار آب تاثیر گذار است. اسپرسوساز مباشی مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

مصرف این اسپرسوساز برای مصارف خانگی مناسب است.

 

توان 1100وات
فشار بخار 20 بار
ظرفيت مخزن 1.2 ليتر
طول سیم 1 متر
قابليت تنظيم ميزان بخار دستي
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
نشان گر سطح آب دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
سيني چکه گير دارد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
سيستم خاموشي خودکار دارد
قابليت استفاده از پودر قهوه
جنس بدنه پلاستیک فشرده ABS
تمپر قهوه دارد
تعداد نازل قهوه 1 عدد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو سینگل، اسپرسو دبل ،لاته ،کاپوچینو ،موکا، ماکیاتو ، قهوه ترک و ...
اقلام همراه دسته هد گروپ، فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ ، دفترچه راهنما
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند