تصویر بخارشوی عرشیا SC270-2201

بخارشوی عرشیا SC270-2201 Arshia Steam Cleaner SC270-2201

بخارشوی عرشیا پاک کننده سریع و ضد عفونی قوی انواع سطوح از جمله فرش ، تابلو فرش،پنجره ،مبل اجاق گازو…است که به وسیله ی بخار بدون استفاده از مواد پاک کننده ی شیمیایی که برای بدن بسیار مضر است در مدت زمان بسیار کوتاه محیط بزرگی از خانه و… را با فشار زیاد 4بار به طور کامل از گرد وغبار و کثیفی پاک می کند.

کد کالا: 4101
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۳۸۸,۳۰۰ تومان

برای راحت و سریع تر شدن انجام برخی امور انرژی بر و زمان بر مانند تمیز کردن محیط اطرافمان، هر روزه دستگاه هایی با کارایی و امکانات مختلف عرضه می شوند. یکی از این دستگاه ها که نتایج عالی را با خود به همراه دارد، بخارشو ها می باشند. در واقع در این دستگاه ها به دلیل استفاده از بخار برای امر تمیزکاری، حتی لکه های سر سخت روی سطوح به خوبی پاک می شوند. 

یکی از برند های خوش نامی که محصولاتی با کیفیت در اختیار مشتاقانش قرار می دهد عرشیا می باشد. این شرکت به ارائه ی بخار شوی پرداخته تا فضای تمیز و عاری از کثیفی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. مدل SC270-2201 که ساخت کمپانی عرشیا می باشد با کارایی عالی و امکانات مناسبی به بازار عرضه شده است. این دستگاه با قدرت بالای 2000 وات عرضه شده، این یعنی بخارشو قادر است در مدت 7 تا 10 دقیقه ، بخار زیادی را برای تمیزکاری عرضه کند. در واقع فشار بخار عرضه شده توسط این بخار شو 4 بار می باشد و میزان درجه ی حرارتش نیز 130 سانتی گراد است. با این میزان قدرت بخار و قابلیت کنترل بخار شما می توانید به راحتی انواع سطوح مانند: کف سرامیک، فرش، پنجره، مبل ، اجاق، دیوار و ... را بدون استفاده از مواد شیمیایی و پاک کننده تمیز کنید. البته عرشیا برای تمیز کردن هر یک از سطوح، به ارائه ی نازل هایی مانند: برس شیشه،  برس سطح، نازل زوایه، برس پلاستیکی و ... پرداخته است. گفتنی است مخزن ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. برای اطلاع از خالی شدن مخزن، بر روی بدنه ی بخارشوی عرشیا 2201 نشانگر وجود دارد تا از میزان فشار آب اطلاع یابید. شایان ذکر است این محصول از پمپ الکتریکی و شیر الکتریکی با سوئیچ فشار بهره می برد.

ابعاد 53.3 × 32.8 × 60.6 سانتی متر
وزن 12 کیلوگرم
توان 2000 وات
فشار بخار 4 بار
دمای بخار 130 درجه
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار 7 تا 10 دقیقه
مناسب برای شست و شوی زمین , شیشه , دیوار
سایر مشخصات دارای پمپ الکتریکی، شیر الکتریکی با سوئیچ فشار / قابلیت کنترل راندمان بخار / مخزن بخار استیل ضد زنگ / دارای نشانگر میزان آب
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند