تصویر جاروبرقی دلمونتی مدل Dl 325
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

جاروبرقی دلمونتی مدل Dl 325

جاروبرقی دلمونتی مدل Dl 325

(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

جارو برقی دیجیتال دلمونتی DL 325

جارو برقی دیجیتال دلمونتی DL 325  جدیدترین مدل جاروبرقی های دلمونتی است که با طراحی زیبا و قدرت مکش بسیار بالا مطابق با نیاز روز مخاطبان است. جاروبرقی، یکی از وسایل لازم و ضروری خانه است. امروزه از این وسیله پر سرو صدا در بیشتر خانه‌ها به صورت مکرر استفاده می‌شود. شاید تصور این موضوع چندان آسان نباشد که زمانی خانم‌های خانه‌دار مجبور بودند با جارو دستی خانه را جارو کنند و با پارچه گردوغبار را بگیرند. البته این روش‌ها موجب برخاستن بیشتر گرد و غبار و انتشار آلودگی در خانه می‌شد در حالی که جاروبرقی روش بهتر و مدرن تری برای تمیز کردن خانه است.

 موتور جارو برقی دیجیتال دلمونتی DL 325  مانند سایر مدل های ساخت این کمپانی بسیار کم صدا می باشد. صفحه لمسی آن جهت تعیین نوع قدرت مکش دستگاه است. این محصول دارای ابزار ها و سری های مختلف متناسب با کاربری های آن برای انواع مبل و فرش و … است. همچنین سیستم کنترل از دور که به صورت دکمه قطع و وصل کن برروی دسته جارو تعبیه شده جذابیت خاصی به این مدل از جاروبرقی ها برای مخاطبان خاص خود داده است. 

نکته های کاربردی استفاده از جارو برقی دیجیتال دلمونتی DL 325

رعایت این نکات در سلامت و کاهش مصرف برق جارو برقی دیجیتال دلمونتی DL 325 مفید و بسیار موثر است. جارو برقی باید همیشه کاملا تمیز باشد و مسیر لوله‌های آن گرفتگی نداشته باشد تا فشاری به موتور دستگاه وارد نشود.  همیشه قبل از پر شدن کامل کیسه جارو آن را تعویض کنید و فیلتر آن را لااقل دو بار در سال شست‌وشو یا تعویض کنید. هنگام استفاده از جارو مواظبت کنید که آشغال‌های مرطوب، اشیای بزرگ و وسایل تیز و برنده را از سر راه جارو بردارید زیرا این اشیا می‌توانند به موتور دستگاه ضربه وارد کنند و توان آن را کاهش داده و به این ترتیب مصرف برق را افزایش ‌دهند. جارو برقی دیجیتال دلمونتی DL 325 همچنین دارای چندین دور تند و کند و قدرت مکش متفاوت است لذا برای نظافت هر بخش خانه، از قدرت لازم و نه بیشتر استفاده کنید.          

مشخصات جارو برقی دیجیتال دلمونتی DL 325

دارای لوله تلسکوپی فلزی
دارای HEPA فیلتر قابل شستشو
دارای کیسه زباله پارچه ای قابل شستشو
دارای برس پایه فلزی بزرگ وبرس گوشه
مجهز به موتور قدرتمند ۲۲۰۰ وات واقعی کم صدا
مجهز به نمایشگر LED جهت نشان دادن ظرفیت کیسه زباله