جاروبرقی مدب بوش BOSCH BGL6PRO1-1
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

جاروبرقی بوش مدل 6pro1

جاروبرقی بوش 6PRO1 یکی از جدیدترین محصولات این برند المانی است.شکل ظاهری دستگاه شباهت زیادی با برخی مدل های اخیر این شرکت دارد با این حال تفاوت هایی نیز دارد و از شکل ظاهری و طراحی مدرنی نیز برخوردار است.این دستگاه در عین زیبایی و خوش رنگ بودن از بدنه ای بسیار مقاوم برخوردار است.همزمان با عملکرد فوق العاده این جاوربرقی سری 6 بوش،صدایی نسبتا کم و معادل 76 دسی بل از ان تولید خواهد شد که این می تواند باعث محبوبیت بیش از پیش ان شود.جاروبرقی سایلنت بوش BGL6PRO1 دارای فن اوری Power Protect است که باعث ثابت ماندن مکش دستگاه در هنگام پر شدن کیسه خواهد است.در این جاروبرقی از کیسه های یکبار مصرف استفاده شده و از ظرفیت 4 لیتری برخوردار هستند.

تولید کننده: Bosch
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۶,۳۳۰,۴۰۰ تومان

همانطور که گفته شد این دستگاه از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با برخی مدل های دیگر این شرکت دارد،ولی وجود تفاوت هایی نیز باعث شده است تا زیبایی ظاهری ان بیش از مدل های قبلی باشد.بدنه ان از پلاستیک مرغوب است و دارای رنگ نوک مدادی است.مواد با کیفیت به کار رفته در ساخت بدنه ان باعث ایجاد استحکام بالای ان شده است.بر روی بدنه این جارو دکمه ای برای روشن خاموش کردن ان تعبیه شده است.دور تا دور این جاروبرقی نواری پلاستیکی قرار دارد که مانع از ایجاد خط و خراش بر روی دیوار و سایر لوازم موجود در منزل خواهد شد.

جاروبرقی BGL6PRO1 بوش دارای یک ویژه گی بسیار مهم در قسمت بدنه ان است.وجود چرخ های فلزی در این جاروبرقی باعث حرکت روان و راحت ان خواهد شد.در این دستگاه از 4 عدد چرخ استفاده شده است و شما در هنگام حرکت ان تعادل کاملی را از ان شاهد خواهید بود.چرخ های فلزی دارای طول عمر بالایی بوده و می تواند باعث حرکت اسان ان بر روی سطوح نرم و سخت بشود.

 چراغ هایی که روی بدنه ی  آن وجود دارند در هنگام کارکردن جارو، LED آن روشن می شود که بسیار چشم نواز است. بدنه ای سبک با وزن 4.3 کیلوگرم دارد که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. این دستگاه برای راحتی کار کاربران دارای 4 چرخ نسبتا بزرگ است که قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارد و بر روی انواع سطوح می تواند حرکت کند. دارای لوله خرطومی کنفی است که  سال های طولانی می توانید از آن استفاده کنید بدون این که در اثر پیچ خوردن و کشیده شدن پاره شود، همچنین روی دسته ی جاروبرقی یک کنترل وجود دارد که می توانید روی همان دسته کنترل قدرت مکش را تنظیم کنید.

جاروبرقی 6PRO1 دارای موتور قوی و پرقدرتی می باشد که به لطف این موتور، دارای صدایی کم و توان مکشی بالا می باشد.

دارای سیستم PowerProtect برای نهایت کارایی تمیزکنندگی، حتی برای زمان هایی که کیسه پر است. (۶۰% قدرت مکش بیشتر)
• برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به مبلمان و دیوار بر روی بدنه جارو برقی بوش ، Air bumper ( ضربه گیر نرم ) تعبیه شده است.
• دو سری پارویی همراه با دستگاه ارائه شده که از سری اصلی برای جارو نمودن فرش ، موکت و پارکت استفاده میشود .

با توجه به کارایی بالا و قدرت مکشی فوق العاده ی این جاروبرقی که ریزترین گرد و غبار را هم جمع می کند، دارای قیمت بسیار عالی می باشد. جاروبرقی بوش 6pro1 دارای طراحی بسیار شیک و مدرنی است که در رنگ مشکی مات در بازار موجود می باشد. این بدنه هنگامی که نورهای LED آن روشن می شود هرفردی را وسوسه ی خرید می کند. با بهرمند بودن از موتور قوی و کارا و همچنین با فناوری Ropower قدرت مکشی به اندازه ی 800 وات را به وجود می آورد. برای تصفیه کردن هوای محیط دارای فیلتر هپا می باشد و همچنین در صورت پر شدن کیسه زباله قدرت مکش آن کاسته نمی شود زیرا این تمیز کننده دارای سیستم پر قدرت Power protect می باشد.

البته نا گفته نماند که کم مصرف بودن 6PRO1 باعث شده است که این محصول با کیفیت در رده ی مصرف A قرار بگیرد.

کشور سازنده آلمان
لوله تلسکوپی دارد
سیم جمع کن خودکار دارد
نوع جارو برقی کیسه دار
چرخش 360 درجه دارد
توان مکش 800 وات
طول کابل برق 12 متر
نشانگر پر بودن مخزن بله
فیلتر بهداشتی دارد
کنترل روی دسته دارد
میزان صدا 76 دسی بل
توان مصرفی 1800 وات
سایر ویژگی ها قابلیت تنظیم قدرت مکش سیستم Power Protect: برای نهایت کارایی تمیزکنندگی، حتی زمانی که کیسه گرد و غبار پر باشد محل قرارگیری لوله برای پارک و نگهداری دستگاه دستگیره ارگونومیک هشدار دهنده الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار
توضیحات پاکت جارو برقی یکبار مصرف از نوع Type G
قابلیت جذب مایعات ندارد
گنجایش مخزن جارو برقی 4 لیتر