تصویر تصفیه آب سافت واتر اورجینال ۶ مرحله

تصفیه آب سافت واتر اورجینال ۶ مرحله SoftWater 6 Stage Water Purification System

ساخت تایوان تحت لیسانس آمریکا دارای تاییدیه های CE , FDA , ISO 9001 , NSF , UKAS , WaterQuality

کد کالا: GACHN452
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

سافت واتر Soft Water

سافت واتر Soft Water یکی از قدیمی ترین برندهای تصفیه آب در دنیا می باشد. این برند تاییدیه های NSF , WaterQuality , CE , ISO و FDA را دارا می باشد و محصولات آن در سراسر دنیا شناخته شده است. دستگاه تصفیه آب سافت واتر از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند.

اسمز معکوس ، فرآیند بسیار دقیقی است که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بوده و می تواند مولکول‌های آب را غربال کرده و مولکول‌های اشباع نشده و سالم را از مولکول‌های اشباع شده جدا ‌نماید. این دستگاه تصفیه آب خانگی در آخرین نقطه مصرف (معمولا در آشپزخانه) نصب می شود و می تواند ذرات ناخالصی و آلودگی های احتمالی، نیترات و نیتریت، کلر و ترکیبات کلر، بو و طعم و مزه احتمالی آب را حذف کرده و سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

این مدل از دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای ۶ مرحله تصفیه کامل است و قادر است کلیه املاح مفید و مورد نیاز بدن را نیز به آب برگرداند.

ویژگی برتر دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال ، پمپ تصفیه آب قدرتمند آن است. این دستگاه تصفیه آب از یک پمپ مدل TYP-2800 بهره می برد که فوق العاده کم صدا و در عین حال بسیار قدرتمند و پرتوان است که باعث می شود حتی در آبهای با سختی بالا نیز به راحتی بتواند فشار لازم را برای غشاء ممبران فراهم کند.

در بدنه فلزی پمپ دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال و همچنین در هد پمپ Made in Taiwan حک شده است. پمپ تصفیه آب قوی این امکان را فراهم می کند که بتوان از فیلترهای بالاتر، جهت تولید آب بیشتر استفاده نمود. بنابراین برای مکان های پر مصرف مانند ادارات و بانکها و مساجد، به راحتی می توان با ارتقاء فیلتر ممبران، ظرفیت خروجی آب تصفیه را بالا برد.

از مزایای این دستگاه میتوان به ویژگی های زیر اشاره کرد:

 

  • پمپ تصفیه آب بسیار پرقدرت و کم صدا
  • فیلتر غشاء ممبران بسیار با کیفیت با توان تولید بالا
  • مخزن تصفیه آب «تانک پک» ضد باکتری و جلبک
  • کیفیت و عمر بالای قطعات استفاده شده

 

ابعاد 35*20*44 سانتی متر
وزن 16 کیلوگرم
ظرفیت 160 لیتر درشبانه روز
جنس بدنه فلزی
سیستم فیلتراسیون اسمزمعکوس
دقت فیلتراسیون 0/0001 میکرون
تعداد فیلتر 6 فیلتر
انواع فیلتر فیلتر الیافی - فیلتر کربن فعال - فیلتر کربن بلاک - فیلتر ممبرین(RO) - فیلتر کربن خطی - فیلترمواد معدنی
مواد فیلترشونده حذف کلیه املاح مضر - کلر - طعم و رنگ و بو - املاح تا 0/0001 میکرون - نیترات.نیتریت - زنگ آهن - فلزات سنگین
عمر متوسط فیلترها با توجه به کیفیت آب,حداقل یک سال
فشار پمپ 125PSI
دقت حذف ناخالصی ها 0/0001 میکرون
درصد حذف ناخالصی ها 98 درصد
ولتاژ برق ورودی 220 ولت
آداپتور دارد
حداقل و حداکثر دما 5 تا 40 درجه سانتیگراد
قطر شلنگ ها 1/4 اینچ
قابلیت نصب به یخچال دارد
سایر مشخصات محفظه فیلتر دو اورینگه برای جلوگیری از نشت آب - پمپ فشار قابل تنظیم برای مناطق بافشار آب پایین - دارای قابلیت تنظیم املاح خروجی آب تصفیه شده - قابلیت اتصال به یخچال ساید بای ساید
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند