تصویر سرخ کن فوما FU-843

سرخ کن فوما FU-843

سرخ کن فوما Fuma Detachable Deep Fryer FU-843

تولید کننده: Fuma
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 3136
(اختیاری)
(اختیاری)
۳۶۹,۴۰۰ تومان

قیمت سرخ کن فوما ژاپن.

ایمن بودن وسایل پخت و پز و برقی مورد اهمیت است چرا که ارتباط مستقیم با سلامت مصرف کننده دارد. یکی از نکاتی که فوما مانند اکثر کمپانی های دیگر به آن توجه کرده، طراحی ایمن و بی خطر بودن لوازم خانگی است. سرخ کن برقی فوما FU-843 یکی از این محصولات است که طراحی‌اش کاملا ایمن است، یعنی در هنگام روشن بودن سرخ کن، بدنه‌ اش اصلا داغ نمی‌شود و همچنین درب آن به گونه ای طراحی شده که از خروج روغن داغ به بیرون جلوگیری کند. پایه ها هم که به دلیل داشتن قابلیت ضد لغزش، روی میز چوبی یا سطح سنگی و .. به خوبی قرار خواهد گرفت. کاسه ی درون این سرخ کن که جای قرار گرفتن مواد غذایی است، به کلی جدا می‌شود پس می‌توان بعد از اتمام کار به سادگی آن را شستشو داد. اندازه‌ی جمع و جور و کوچک این سرخ کن و ظرفیت یک لیتری اش آن را برای خانواده های کم جمعیت یا متوسط مناسب ساخته است. درب به سمت بالا باز می‌شود که البته برای باز کردن درب یک دکمه‌ی کوچک در نظر گرفته شده تا با یک اشاره انگشت، درب باز شود. وجود دکمه‌ها و لامپ امکان تنظم کردن درست دما را برایتان جور می‌کنند. دکمه‌ی چرخان دستتان را برای تنظیم دما باز نگه می دارد به‌علاوه با وجود راهنمای موجود بر روی بدنه، تنظیم دمای مورد نیاز برای غذاهای متنوع فراهم شده است.

کارایی و استفاده

قیمت سرخ کن فوما ژاپن

امروزه خانم هایی که شاغل هستند و وقت زیادی برای آشپزی ندارند، ترجیح می دهند از وسایلی استفاده کنند که کارشان را آسان تر کند. حتی خانم های خانه دار هم برای پخت و پز بهتر نیاز به وسایل مختلف خواهند داشت تا مهارت آشپزی شان را نشان دهند. سرخ کن یکی از وسایلی است که امروزه حضورش در اکثر آشپزخانه ها دیده می‌شود. اگر شما هم قصد خرید سرخ کن دارید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام مدل مورد نظرتان را خریداری کنید. قیمت سرخ کن کوچک با مدل‌های بزرگ طبق انتظارمان، باهم فرق دارند پس اگر برای خانواده ی کم جمعیت به سرخ کن نیاز دارید می‌توانید روی فوما FU-843 حساب کنید که ظرفیت یک لیتری به خود می بیند. مورد دیگر که از مزایای این سرخ کن به حساب می آید باید به توان 900 وات اشاره داشت؛ با این توان بالا گوشت و مرغ و هر ماده ی غذایی را می‌توان به سادگی سرخ کرد. البته به وسیله ی دکمه‌ی چرخان هم امکان تنظیم دما وجود دارد تا دستتان برای سرخ کردن انواع ماده ی غذایی باز باشد. مثلا می‌توانید برای موادی همچون سیب زمینی دمای کمتری انتخاب کنید و همچنین برای گوشت و مرغ دما را افزایش دهید تا غذاها ترد خوشمزه شوند.

یکی از وسایل پخت و پز که امروزه حتی خود را در بین جهیزیه ی عروس خانم ها هم جای داده، سرخ کن می‌باشد. توان 900 وات برای سرخ کردن مواد غذایی و امکان تنظیم دما به وسیله ی دکمه‌ی چرخان، از امکانات مفید سرخ کن فوما FU-843 است، پس دیگر نیازی به ایستادن پای اجاق گاز نیست.

جمع بندی

اگر به دنبال بهترین سرخ کن هستید باید ابتدا بودجه ی تان را تعیین کنید. یکی از سرخ کن هایی که در دسته ی لوازم خانگی فوما قرار دارد و در بازه ی قیمتی اش امکانات مفیدی را می‌تواند عرضه کند، سرخ کن فوما FU-843 است. این سرخ کن 900 وات توان دارد و می‌توان دما را بسته به نوع ماده ی غذایی تنظیم کرد. ظرفیت یک لیتری دارد پس برای خانواده هایی که کم جمعیت تا متوسط هستند مناسب است. مورد دیگر اینکه به دلیل داشتن طراحی ایمن و داشتن درب، با این سرخ کن از پخش شدن روغن جلوگیری می‌شود.

توان مصرفی 900 وات
ولتاژ 240-220 ولت-60/50 هرتز
قابليت تنظيم حرارت دارد
ظرفیت 1 لیتر
سایر مشخصات دکمه باز کننده درب / ظرف داخلی قابل جدا شدن / لامپ نشان دهنده وضعیت / کنترل دما / تمیز کردن آسان / طراحی ایمن / پایه های ضد لغزش / تحت لیسانس ژاپن
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند