تصویر سرخ کن فیلیپس مدل HD9218

سرخ کن فیلیپس مدل HD9218 Philips HD9218/51 Airfryer

سرخ کن فیلیپس مدل HD9218 یکی از محصولات کاربردی در آشپزخانه به حساب می‌آید که برایتان می‌تواند غذای رژیمی و بدون روغنی را تهیه نماید. این محصول توان 1450 وات و ظرفیت2.2 کیلوگرمی دارد و امکان سرخ کردن، بریان و کباب کردن مواد غذایی همچون گوشت، سیب زمینی، مرغ، ماهی و سبزیجات را برایتان فراهم خواهد ساخت. بدنه سرخ کن 9218 فیلیپس از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و به صورتی است که در تمام مدت زمان استفاده از سرخ کن، بدنه آن داغ نخواهد شد. این سرخ کن به دلیل طراحی خاصی که دارد، در حین پخت، بوی کمتری را نسبت به دیگر محصولات در فضا منتشر می‌کند. در آخر باید بدانید که با این سرخ کن می‌توانید نیم کیلو سیب زمینی سرخ کنید.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۶۵۲,۷۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالیPhilips HD9218/51 Airfryer
مجموعه ای از Aircraft Daily HD9218 / 25 از فیلیپس باعث پخت و پز و حتی متنوع تر و سالم تر می شود. این مناسب برای سرخ کردن با چربی کم، همچنین برای کباب کردن، کباب کردن یا پختن است و آن را سرگرم کننده می کند و تلاش های جدید ایده های دستور غذا را انجام می دهد. از آنجا که هیچ زمان پیش گرمایش لازم نیست، آماده سازی سریع تر از اجاق عمل می کند. قطعات متحرک به لطف پوشش به راحتی تمیز می شوند و همچنین می توانند در ماشین ظرفشویی قرار داده شوند. با توجه به جایگزینی پخت و پز ارائه شده، استفاده حتی بیشتر گوناگون است. این را می توان برای تهیه کیک، کاسه، کوکی ها و غیره استفاده کرد. جزئیات فنی ویژگی بالا ویژگی های بالا فن آوری هوای سریع هوا: برای سرخ کردن سالم. تکنولوژی منحصر به فرد هوای گرم اجازه می دهد تا شما را به تهیه غذاهای خوشمزه و ظروف با چربی کمتر از فرنی های معمولی. هنگام شستشو با فریزر فریزر، بوی ها و بخارات کمتری نسبت به فرنیدهای معمولی وجود دارد. علاوه بر این، دستگاه بسیار امن و آسان برای تمیز کردن است و از این رو بسیار مناسب برای استفاده روزمره است.
سرخ کن فیلیپس مدل HD9218  محصولی منحصر به فرد و کاربردیست که امکان سرخ کردن، بریان و کباب کردن مواد غذایی و همچنین تهیه غذاهای رژیمی را برای شما فراهم می‌سازد. این سرخ کن توان 1450 وات و ظرفیت 2.2 کیلوگرمی  دارد و بدنه این محصول از جنس پلاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است و به صورتی است که در تمام مدت استفاده از سرخ کن بدنه آن داغ نخواهد شد. این سرخ کن به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد، در حین پخت ، بوی کمتری را نسبت به دیگر محصولات در فضا منتشر می‌کند. بر روی بدنه این سرخ کن ، ولومی طراحی شده تا بتوان از آن طریق مدت زمان پخت را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم کرد.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9218  قابلیت تکنولوژی تولید هوای گرم با سرعت 7 برابر نسبت به سایر محصولات برای سرخ کردن و تردتر کردن غذاها دارد و موجب کاهش بو هنگام سرخ کردن هواهد می‌شود. از دیگر ویژگی های بارز و قابل توجه این محصول می‌توان به تایمر بالای 30 دقیقه‌ای و سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد.

سرخ کن فیلیپس HD9218 با ظرفیت 2.2 لیتری برای استفاده خانوادگی طراحی شده پس با خیال راحت 4 وعده غذا برای دوستانتان در این سرخ کن درست کنید و نهایت لذت رو ببرید. تمامی افراد علاقه  متفاوتی دارند و برای درست کردن آن‌ها نیازمند تنظیمات متفاوتی هستند که با استفاده از سرخ کن فیلیپس مدل HD9218  تنظیمات مورد نظرتان را ذخیره نمایید و برای پخت غذای مورد نظرتان دیگر لازم نیست دوباره تنظیم کنید. سرخ کن HD9218 به شما این اجازه رو میده تا سبد سرخ کن و سایر قسمت‌هایی که جدا می‌شوند را به راحتی و بدون هیچ مشکلی شست و شو بدهید.

ابعاد 310x380x290 میلی‌متر
وزن 7 کیلوگرم
توان مصرفی 1450 وات
قابليت تفکيک قطعات دارد
سيستم قطع خودکار دارد
فيلتر قابل تعويض ندارد
صفحه نمايش ندارد
سایر ویژگی ها پلاستیک مواد مسکن ابعاد و وزن ارتفاع 28.7 سانتی متر عرض 31.5 سانتیمتر عمق 38.4 سانتی متر اطلاعات تکنیکی قدرت 1450 وات تجهیزات تجهیزات سرخ کردن یخچال فریزر روشن / خاموش روشن است حجم پردازش ظرفیت غذا در کیلوگرم کیلوگرم تمیز کردن و مراقبت قطعات خشک کن ماشین ظرفشویی Frittierbehälter پوشش سبد سرخ کردن یافتن پست های بیشتر زبان دستورالعمل های زبان آلمانی
صفحه نمايش ندارد

قابلیت‌ها دارای قبلیت تنظیم میزان حرارت دستگاه برای گرفتن نتیجه بهتر

قابلیت طبخ غذا با 90 درصد چربی کمتر نسبت به سرخ کن های متداول
قابلیت‌ها دارای نمایشگر چراغ
دارای دسته های عایق حرارت
فیلتر قابل تعویض: ندارد
سبد گردان: دارد
امکان سرخ‌کردن بدون روغن: دارد
دارای تایمر 30 دقیقه ‌ای

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند