تصویر سرخ کن چندکاره کنوود مدل HFP90

سرخ کن چندکاره کنوود مدل HFP90 KENWOOD HFP90 ا KENWOOD Fryer HFP90

این سرخ کن کنوود دارای توان مصرفی 1700 وات می‌باشد که در نوع خود عالی به نظر می‌رسد. این مدل دارای قابلیت پخت بدون روغن می‌باشد که می‌توان یک سیب زمینی را تا 80 درصد چربی کمتر سرخ می‌کند که البته لازم به ذکر است که اصلا طعم و مزه مواد غذایی تغییری نمی‌کند. این دستگاه مثل نمونه‌های دیگری نیازی به گرم شدن ندارد، فقط کافیست مثلا برای سرخ کردن سیب زمینی حدود 14 و 15 دقیقه منتظر باشید تا کار دستگاه تمام شود.

تولید کننده: Kenwood
(اختیاری)
(اختیاری)
۹,۱۶۳,۱۰۰ تومان
نقد و بررسی و خرید سرخ کن کنوود مدل HFP90

کنوود نامی آشنا در تولیدات محصولات لوازم خانگی به شمار می‌رود. از بهترین تولیدات این شرکت می‌توان به سرخ کن چندکاره کنوود مدل HFP90 اشاره کرد. این سرخ کن کنوود دارای توان مصرفی 1700 وات می‌باشد که در نوع خود عالی به نظر می‌رسد. این مدل دارای قابلیت پخت بدون روغن می‌باشد که می‌توان یک سیب زمینی را تا 80 درصد چربی کمتر سرخ می‌کند که البته لازم به ذکر است که اصلا طعم و مزه مواد غذایی تغییری نمی‌کند.

بدون روغن با سرخ کن کنوود مدل HFP90

این دستگاه مثل نمونه‌های دیگری نیازی به گرم شدن ندارد، فقط کافیست مثلا برای سرخ کردن سیب زمینی حدود 11 و 12 دقیقه منتظر باشید تا کار دستگاه تمام شود. در سرخ کن چند کاره کنوود مدل HFP90 به دلیل اینکه از هوای داغ به جای روغن برای سرخ کردن استفاده می‌شود لازم است بدانید که اولا بوی بد غذاها را می‌گیرد و همچنین باعث می‌شود تا بخار روغن خیلی کمی ایجاد شود.

ویژگی های سرخ کن KENWOOD HFP90

سرخ کن HFP90 کنوود کاربردهای دیگری نیز دارد از جمله می‌توان از آن به عنوان یک توستر کوچک نیز استفاده کرد. این مدل سرخ کن درب شیشه‌ای دارد که این امکان را به شما می‌دهد که هنگام پخت مواد غذایی، داخل آن را تماشا کنید، که این ویژگی منحصر به فرد بشمار می‌آید.

گنجایش 11 لیتری سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFP90

گنجایش این دستگاه 11 لیتر است و قابلیت ویژه‌ای که این سرخ کن دارد این است که بدون روغن بهترین غذا را برای شما آماده می‌کند. یعنی شما می‌توانید برای پخت غذاهای مورد نظرتان در حد 2 الی 3 قاشق از روغن استفاده کنید. غذاهایی که در این دستگاه پخته می‌شود بسیار سالم و خوش طعم است و برای کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند و غذای سالم مصرف می‌کنند بسیار مناسب است. این دستگاه دارای ظاهر و طراحی زیبایی است که به آشپزخانه شما جلوه می‌دهد.

ابعاد 240x170x260 میلی‌متر
جنس بدنه پلاستیک مخصوص
وزن 7 کیلوگرم
توان مصرفی 1700 وات
تايمر دارد 60 دقیقه
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
قابليت تنظيم حرارت دارد تا 200 درجه سانتی گراد
نوع کم مصرف
قابلیت‌ها قابلیت پخت بدون روغن: دارد
قابلیت تفکیک قطعات: دارد
سایر مشخصات دارای سرخ کن
جنس محافظ داخلی تفلون
استفاده به صورت : سرخ کن/کباب/گریل
ظرفیت 11 لیتر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند