تصویر شوفاژ برقی نیکای مدل NOH844A

شوفاژ برقی نیکای مدل NOH844A NOH844A

نیکای از برند های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که توانسته طی سال های فعالیت خود , محصولاتی امروزی و با قیمتی مقرون به صرفه را روانه ی بازار کند و رضایت عموم را به نفع خود جلب کند و خود را به عنوان برندی معتبر و مطمئن معرفی کند. شوفاژ برقی نیکای مدل NOH844A از جدیدترین شوفاژ برقی های روانه ی بازار شده ی این شرکت می باشد که دارای طراحی امروزی می باشد که در کنار مناسب آن , گزینه ی خرید مناسبی به شمار می رود.

(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۲۷۳,۹۰۰ تومان

شوفاژ برقی نیکای مدل NOH844A دستگاهی کاربردی برای فصول سرد است. از این شوفاژ برقی می‌توان در مغازه‌های کوچک، ادارات، منازل و… استفاده کرد. شوفاژ برقی نیکای مدل NOH844A دارای 13 پره است و با توان بالایی که دارد، می‌تواند یک اتاق بزرگ یا سالن کوچک تا متوسط را گرم کند. این دستگاه دارای پیچ‌های تنظیم برای تعیین دما و سرعت فن است. محل جمع‌کردن سیم هم برای این مدل در نظر گرفته شده است تا پس از استفاده دستگاه ظاهر بهتری داشته و سیم برق مزاحمتی ایجاد نکند. بدنه طراحی زیبایی دارد و طوری ساخته شده است که در اثر حرکت یا برخوردهای اتفاقی و کم‌قدرت واژگون نشود. این مدل چهار عدد چرخ هم دارد که حرکت‌دادن آن را روی زمین آسان می‌کند. در یک سمت دستگاه پیچ‌های تنظیم قرار گرفته‌اند تا در سه سطح، گرمایش را تنظیم و دستگاه را فعال یا غیرفعال کنند. بهره‌مندی از ترموستات قابل تنظیم و نیز به‌کارگیری سوییچ ایمنی توکار که در زمان واژگونی عمل می‌کند، باعث افزایش راندمان شوفاژ برقی نیکای مدل NOH844A و نیز بالارفتن ایمنی آن شده است. مزیت استفاده از شوفاژ برقی خشک‌نکردن هوای محیط و نداشتن دود و آلودگی است.

 

ابعاد 60x17x65 سانتی‌متر
وزن 14.5 کیلو گرم
حداکثر توان گرمایشی 2900
حداقل توان گرمایشی 1000
تعداد پره‌ها 13
قابلیت‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع
امکانات ضد فرسودگی سیستم ضد رسوب
سایر ویژگی ها امکان استفاده از فن جهت گردش هوا در محیط / دارای ترموستات ایمنی و سیستم ضد رسوب/ قابلیت تنظیم دما تا ۴۹ درجه سانتی گراد / سیستم حفاظتی قطع اتوماتیک در اثر افزایش بیش از حد دما /سه شاخه مجهز به فیوز جهت حفاظت از شبکه برق خانگی و خود دستگاه/ فن با دمپر با قابلیت تنظیم و هدایت اتوماتیک /پایه های چرخ دار برای جابجایی آسان
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند