تصویر شوفاژ برقی 13 پره نیکووا مدل NORTH-13F

شوفاژ برقی 13 پره نیکووا مدل NORTH-13F Nikova Radiator NORTH-13F

شوفاژ برقی 13 پره نیکوا مدل NORTH-13F با ظاهری شیک و زیبا به رنگ سفید تولید شده است. این شوفاژ با توان 3000 وات و یک فن 400 واتی دارای محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این شوفاژ قابل حمل بوده و با چرخ های طراحی شده در زیر دستگاه حمل آن راحت تر شده است. شوفاژ نیکوا دارای تنظیمات درجه حرارتی نیز می باشد، که قابل تنظیم در 3 درجه متفاوت است.

تولید کننده: NIKOVA
(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۵۶۴,۹۰۰ تومان

امروز شوفاژ ها جایگزین انواع بخاری شده اند. شوفاژ های برقی به جای آب از روغن استفاده می کنند، که روغن داغ شده، سریع تر و با شدت بیشتری گرما ایجاد می‌کند. شوفاژ برقی 13 پره نیکوا مدل NORTH-13F یکی از شوفاژ های برقی ایمن با طراحی زیباست که از فلز تشکیل شده و دارای لعاب سفید می باشد.

شوفاژ برقی نیکوا دارای 13 پره می باشد و با حداکثر توان 3000 وات دارای قدرت گرمایشی بالایی می باشد. این شوفاژ دارای فن توربو با توان 400 وات نیز می باشد. شوفاژ 13 پره نیکوا دارای تنظیمات درجه حرارتی نیز می باشد، که قابل تنظیم در 3 درجه متفاوت است.

این شوفاژ قابل حمل بوده و با چرخ های طراحی شده در زیر دستگاه حمل آن راحت تر شده است. علاوه بر این، شوفاژ نیکوا کاملا ایمن طراحی شده است که در اثر ضربه واژگون نمی شود. با وجود محفضه نگهدارنده سیم برق، شما می توانید به راحتی سیم برقی را جمع کرده و درون محفضه قرار دهید

تعداد پره‌ها 13 پره
توان 3400 وات
فن توربو دارد
چراغ نشانگر دارد
سایر ویژگی ها دارای چرخ برای حرکت دادن راحت / دارای محفظه برای نگهداری کابل
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند