تصویر غذاساز 30 کاره فیلیپس HR7778

غذاساز 30 کاره فیلیپس HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 دارای موتور قدرتمند 1300 وات و بیش 30 نوع عملکرد

تولید کننده: Philips
کد کالا: SHMPM254
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۰,۰۹۸,۴۰۰ تومان

 غذاساز قدرتمند فیلیپس مدل HR7778 دارای موتور 1300 وات و 13 سری متفاوت است که قابلیت انجام بیش از 30 نوع عملکرد را دارد. آبمیوه گیری این دستگاه بصورت حرفه ای و برای میوه های بزرگ طراحی شده و دارای ورودی ای با قطر بزرگ است. سرعت تهیه آبمیوه در این دستگاه بسیار زیاد و دو برابر دیگر دسنگاه هاست. طراحی این دستگاه به شکلی است که تیغه و توری در بخش داخلی و بخش خارجی محل نگهداری تفاله میوه هاست.

این دستگاه دارای بیش از 30 عملکرد است که شامل آسیاب، ابزار خمیرزن برای ترکیب بهتر، تیغه خردکن برای خرد کردن سبزی و گوشت، دو صفحه فلزی دو طرفه با رنده ریز و درشت، دو صفحه جهت خلال کردن سیب زمینی و میوه در دو سایز، یک صفحه تیغه ای برش دهنده که قابل تنظیم است، آب مرکبات گیر، همزن ذوتایی جهت تهیه مواد کیک و خامه، مخلوط کن که دارای پارچ 1.5 لیتری است و آبمیوه گیری می باشد.

طراحی این دستگاه به شکلی است که اگر هر یک از قسمت های دستگاه مانند مخلوط کن یا آبمیوه گیری به درستی روی دستگاه نصب نشوند موتور دستگاه روشن نمی شود و این قابلیت باعث می شود بروز هرگونه خطر از بین برود.

تمامی قطعات دستگاه به راحتی جدا شده و امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

 

ابعاد 436 × 254 × 289 میلی‌متر
وزن 11.5 کیلوگرم
جنس بدنه استیل ضد زنگ
توان 1300 وات
قابلیت تنظیم سرعت دارد
تعداد سرعت 12 سرعته
صفحه نمايشگر ندارد
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
جنس تیغه استیل ضد زنگ
گنجایش ظرف خردکن 3.4 لیتر / مخلوط کن 1.5 لیتر
قابليت شستشوي لوازم جانبي در ماشين ظرفشويي بله
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
طول سیم 1.2 متر
اقلام همراه ک عدد کاردک پلاستیکی - یک عدد برس جهت تمیز کردن قطعات
سایر مشخصات مجهز به فن‌آوری PowerChop که امکان خرد کردن مواد نرم و سخت را فراهم می سازد. - کلیدهای از پیش تنظیم شده برای عملکرد خاص; خردکردن یخ، زدن خمیر و همزدن کرم - همزن دو قلو با کارایی بیشتر - دارای یک عدد دیسک چیپس ساز که از 1 تا 7 میلی متر قابل تنظیم است. - آبمیوه گیری با دهانه بسیار عریض -میزان صدا: 86 دسی بل
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند