تصویر ماشین اشپزخانه ۵ کاره جیپاس مدل GSM43011

ماشین اشپزخانه ۵ کاره جیپاس مدل GSM43011

*کاسه مخلوط ظرفیت 5.5 لیتر *سرعت: کنترل سرعت 10 سطح *سیستم آسانسور صاف به هم متصل شده است *بدنه استیل ضد زنگ *محفظه نگهدارنده مواد غذایی *لوازم جانبی: همزن ، خردکن ، قلاب خمیر ، شیشه آبمیوه گیری ، اسیاب 1000 وات

تولید کننده: Geepas
(اختیاری)
(اختیاری)
۴,۹۴۴,۰۰۰ تومان

ماشین اشپزخانه ۵ کاره جیپاس مدل GSM43011

 

جیپاس در همزن همه کاره ی مدل ۴۳۰۱۱ از توان مصرفی ۱۰۰۰ وات کمک گرفته است. فعالیت پنج گانه ی همزن، آبمیوه گیر، خمیرزن، آسیاب و خردکن به راحتی در یک محصول به نام GEEPAS GSM43011، امکان پذیر شده است. مصرف کننده تنها با تعویض سری ها قادر است از تمامی این قابلیت ها بهره بگیرد. در ساخت همزن جی پاس مدل GSM43011 از جنس بدنه پلاستیک بسیار با کیفیت و کاسه ی تمام استیل ضد زنگ کمک گرفته شده است. حجم کاسه ی همزن ۵ کاره ی جیپاس ۴۳۰۱۱ برابر ۵٫۵ لیتر بوده و در کمترین زمان بیشترین کارایی را خواهد داشت. مخلوط کن حرفه ای جیپاس مدل ۴۳۰۱۱ از تنظیم سرعت ۱۰ حالته استفاده نموده و با توجه به نوع مواد غذایی می توان نسبت به تغییر این میزان، اقدام نمود.

از همزن برقی پنج کاره ی GEEPAS 43011 می توان به عنوان همزن، خمیرزن، آبمیوه گیری، آسیاب و خرد کن استفاده نمود. این محصول بدون شک توانایی ارایه ی بهترین کیفیت و بازدهی را خواهد داشت. تمامی قطعات این همزن از استیل بسیار با کیفیت و ضد زنگ تولید شده است. این آلیاژ در تولید مواد غذایی با کیفیت بسیار مناسب بوده و تاثیری در طعم و شکل غذا نخوهند داشت. استفاده از کاسه ی ۵٫۵ لیتری موجب شده کاربر در هر بار استفاده بیشترین سطح از مواد را با هم مخلوط نماید و در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی نماید.

حجم هر بار خمیری که مصرف کننده می تواند در مخلوط کن مورد استفاده قرار دهد، برابر ۲٫۵ کیلوگرم است. همزن پنج کاره ی ارزان قیمت جیپاس قادر است، بیشترین سطح از مواد در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه مخلوط نموده و لبخند رضایت را به مصرف کننده ببخشد. استفاده از سری های متفاوت و تیغه های متنوع عمل خمیر کردن و یا مخلوط مردن را به بهترین شیوه میسر خواهد شاخت. تمامی تیغه ها و سری ها از آلیاژ بسیار مقاوم و بسیار با کیفیت تولید شده اند و ضد زنگ هستند.

از همزن حرفه ای پنج کاره ی جی پاس مدل GSM43011 می توان به عنوان دستگاه آبمیوه گیری نیز استفاده نمود. با تغییر وضعیت سری و استفاده از تنگ مخصوص می توان عملیات آب میوه گیری را با بهترین کیفیت انجام داد. تنگ مخصوص آبمیوه گیری بیش از ۱ لیتر حجم داشته و قادر است در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت، بیشترین سطح از میوه ها را مخلوط نماید. از طریق این آبمیوه گیری GSM43011 می توان در کمترین زمان، مخلوطی از آبمیوه ی خنک و شیرینی های بسیار لذیذ را آماده کرده و برای مهمانان سرو نمایید.

دستیار آشپزخانه ی جیپاس GSM43011، توانایی چرخ کردن گوشت را نیز دارد. این دستگاه حرفه ای بسیار مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است و واقعا مستحق این تعریف و تمجید ها را نیز بوده است. به هر میزان از گوشت که نیاز داشته باشید، بدون نیاز به دستگاهی جداگانه، می توانید چرخ نموده و به بهترین شیوه آماده نمایید.

قدرت موتور ۱۰۰۰ وات، بیشترین قدرت را با کمترین مصرف انرژی برای دستگاه همه کاره ی جی پاس مدل GEEPAS به ارمغان آورده است. ایجاد کمترین صدای ممکن نیز آرامش بی نظیر و دلگرم کننده ای به محیط زندگی شما خواهد بخشید. وزن همزن برقی جیپاس GSM43011 بسیار کم بوده و حمل و نقل را بسیار آسان نموده است. همزن ۵ کاره ی جی پاس مدل ۴۳۰۱۱ به لطف سرعت ۱۰ حالته امکان انجام فعالیت های بسیار زیادی را داشته و می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نماید.

 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند