تصویر مایکروویو سامسونگ مدل ME 6194 ST
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

مایکروویو سامسونگ مدل ME 6194 ST

طراحی و دیزاین شیک و جذاب دارای ظرفیت 55 لیتر حداکثر قدرت خروجی 1000 وات مصرف برق مایکروویو 1500 وات قابلیت قفل کودک دارای 2 مرحله پخت و پز پخت خودکار

کد کالا: mshchg3122
۰ تومان

ایکروویو 55 لیتری سامسونگ samsung ME6194
انتشار بهتر امواج مایکرویو یعنی پخت بهتر غذاها. TDS فن آوری جدیدی از سامسونگ است که یکنواختی پخت را به بالاترین حد خود می رساند. سامسونگ مدت های مدیدی است که روی تولید یک سیستم منحصر بفرد توزیع یکنواخت امواج کار می کند تا امواج تولید کننده گرما بطور یکنواخت در تمام مایکرویو توزیع شوند. مصرف کنندگانی که از عملکرد مایکرویوهای قدیمی خود ناراضی هستند از امکانات مدلهای مجهز به این سیستم جدید توزیع موج شگفت زده خواهند شد.

فضای داخلی با روکش سرامیکی

تمیز کردن آسان تمیز کردن روغن و چربی از روی سطوح داخلی که با روکش سرامیکی بسیار نرمی درست شده اند بسیار آسان است. کافی است بعد از استفاده فقط با یک دستمال تر داخل آنرا تمیز کنید. این کیفیت باعث می شود حتی بعد از استفاده های مکرر رنگ سطوح از بین نرود.
مقاومت بالا در برابر خط و خراشها استحکام و دوام روکش سرامیکی باعث می شود تا در مقایسه با سطوح داخلی دیگر ، بیشتر و بهتر در برابر خط و خراشها مقاومت کند. اگر آنها را با نیروی یکسانی خراش بدهیم، زبری روکش سرامیکی تنها %۷٫۵ افزایش می یابد در حالیکه همین رقم برای روکشهای استینلس%۱۰۶ است.

سطح قدرت مایکروویو سامسونگ ME6194ST Power Levels
امروزه یکی از قابلیت های ویژه ای که می تواند برای ارائه کیفیت یک مایکروویو مورد نظر کاربران باشد میزان قدرت و انرژی بالای آن است که باعث می شود بسیار کم مصرف تر از هر زمان دیگری از آن استفاده نمایید. این دستگاه از اشعه هایی ویژه با حرارت بالا عملکرد می نماید که بیشترین انرژی و توان را ارائه می دهد. با توجه به اینکه سطح قدرت ME6194ST ، 10 است همین باعث شده تا توازن بین قیمت و ارزش کیفی بسیاری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد. ساخت و ساز تجهیراتی که برای این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است می تواند حداکثر قدرت را برای تهیه یک غذای سالم تولید نماید. این مایکروویو دارای 1000 وات انرژی است که کم مصرف تر از سایر مدل ها می تواند عملکرد نماید. میزان مصرف برق در مایکروویو  1500 وات است که با استنفاده از برق شهری به راحتی نصب و راه اندازی می شود. علاوه بر این دارای فرکانس 50Hz و با ولتاژ 230 ولت سازگارتر از هر زمانی می تواند به عملکرد بپردازد. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول را سفارش داده و بدون آنکه کمترین میزان انرژی را هدر دهد از آن استفاده نمایید. 

یخ زدایی سریع

قابلیت اعجاب انگیز یخزدایی سریع امکانات گسترده سیستم گرم کننده را نمایان می سازد. با این قابلیت استثنایی می توانید غذاهای یخزده را با سرعت گرم کنید. دیگر لازم نیست نگران تشکیل قطرات آب یا رطوبت باشید، حتی غذاهای از قبل پخته شده هم مثل غذاهای تازه خواهند بود.

ابعاد 661 × 352 × 461 میلی متر
وزن 20کیلوگرم
ظرفیت 55 لیتر
توان 1000 وات
ولتاژ 240-220 ولت-60/50 هرتز
قابليت يخ زدايي دارد
پخت خودکار دارد
دارای قفل کودک بله
صفحه نمايشگر LED
زاویه باز شدن درب چپ (فشار دکمه)
حداکثر زمان پخت و پز مایکروویو 99 دقیقه 99 ثانیه
مراحل پخت و پز 2 مرحله
جنس دیواره داخلی سرامیک
سایر مشخصات قابلیت افزایش و کاهش در جه حرارت/ حالت های مختلف پخت و پز / کنترل لمسی