تصویر مایکروویو سامسونگ مدل samsung mg402madxbb

مایکروویو سامسونگ مدل samsung mg402madxbb samsung mg402madxbb

گنجایش40 لیتر دارای برنامه پخت دارای گریل پوشش داخلی سرامیک ساخت شده در کشور مالزی طراحی توسط سامسونگ الکترونیک کره جنوبی

تولید کننده: Samsung
کد کالا: ghmft3126
(اختیاری)
۸,۷۲۱,۱۰۰ تومان

سامسونگ این محصول خود را با توان خروجی 950 وات وارد بازار کرده است.مصرف برق این دستگا به وسیله ی حالت اکو ان تا 40% کاهش داشته است.جنس خارجی این وسیله از فولاد ضد زنگ بوده که با مقاوم ساختن دستگاه طول عمر ان را افزایش میدهد.برای ارایه ی محیطی کاملا بهداشتی جنس پوشش داخلی مایکروویو از سرامیک طراحی شده است که مانع از رشد میکروب ها میشود.

این محصول با داشتن 7 برنامه ی مختلف،2 مرحله ی پخت و 10 سطح توان مختلف عمل پخت و پز شما را بسیار اسان تر میکند.پنل کنترل با نمایشگر زیبای ان انجام تنظیمات را بسیار راحت کرده است.

نقاط سه گانه ی مایکروویو:

یکی از نو آوری های جدید سامسونگ استفاده از نقاط مختلف مایکروویو است.در نتیجه ی این عمل مقدار بیشتری از انرژی به سطح مواد رسیده و مدت زمان پخت و پز را برای شما کاهش میدهد.

منو های اشپزی MWO:

ایا تا حالا شده که نحوه ی اماده سازی یک غذا را ندانسته باشید ویا زمان کافی برای تهییه غذا در اختیار شما نبوده باشد.با وجود این مایکروویو دیگر نگران نباشید  و از حدس زدن زمان و درجه حرارت مناسب برای پختن پخت و پز خلاص شوید.تنها کافی است که غذا را در مایکروویو قرار داده و با لمس یک دکمه منتظر بمانید تا مایکروویو خود اشپزی کند.با اتمام زمان پخت شگفت زده خواهید شد.

پوشش سرامیکی:

یکی از فناوری های نوین این مایکروویو استفاده از یک پوشش سرامیکی بسیار صاف و صیقلی در طراحی ان است.از ویژگی های این پوشش داخلی میتوان به جلوگیری از ایجاد و پخش باکتری ها اشاره کرد.همچنین این پوشش بسیار مقاوم بوده و ضد خش طراحی شده است تا جایی که با استفاده ی طولانی هیچ آسیبی به ان نمیرسد.مقاومت ان تا 7 برابر بیشتر از فلزات ضد زنگ به کار رفته در سایر مایکروویو ها میباشد. 

سایر امکانات:

این مایکروویو سازگار با محیط زیست طراحی شده است و در عین حال با طراحی ویژه ی خود بسیار کم مصرف بوده در منابع و هزینه ها بسیار به صرفه عمل میکند.

از دیگر عملکردهای این مدل میتوان به توانایی گریل مایکروویو اشاره کرد با این ویژگی همواره کباب هایی خوشمزه برای خانواده مهیا کنید و از جو صمیمی با هم بودن در کنار یک غذای خوشمزه لذت ببرید.یخزدایی قوی این مایکروویو به سرعت یخ غذاهای منجمد را برای شما باز کرده و به پخت و پز شما سرعت میبخشد.سینی دوار این محصول به پخش یکنواخت حرارت کمک میکند که در اخر غذایی کاملا یک دست خواهید داشت.

ابعاد داخلی 375x262x392 میلی متر
ابعاد خارجی 555x313x459 میلی متر
وزن 19 کیلوگرم
گنجایش 40 لیتر
توان 950 وات
قابلیت مایکروویو دارد
توان مایکروویو 1500 وات
گریل دارد
توان گریل 1600 وات
پخت ترکيبي دارد
قابليت يخ زدايي دارد
جنس دیواره داخلی سرامیک
سایر مشخصات دارای قفل کودک / دارای صفحه نمایش
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند