تصویر مایکروویو سامسونگ ME6124ST
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

مایکروویو سامسونگ ME6124ST

34L Microwave Stainless ME6124ST

(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

مشخصات و قیمت مایکروویو سامسونگ ME6124ST

مایکروویو سامسونگ 6124 تجربه‌ای جدید و متفاوت از آشپزی و طبخ غذا را برای شما فراهم می‌کند. این مایکروویو 34 لیتری با حجم مناسبش این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا برای خانواده و یا دوستانتان غذا، انواع خوراکی‌ها را آماده کنید. توان 1000 وات مایکروویو این اطمینان را به شما خواهد داد که در مدت زمان کم و با بالاترین میزان پخت غذاهای‌های خود را در تحویل خواهید گرفت. با امکاناتی که در مایکروویو سامسونگ 6124 قرار گرفته‌اند آشپزی برایتان دل انگیزتر خواهد شد و شاهد پخت عالی و آماده سازی عالی آن‌ها خواهید بود. اگر مدت زمان لازم برای پخت خوراکی خاصی را نمی دانید و یا اینکه آگاهی ندارید که باید میزان دما را به چه میزان تنظیم کنید، در این حالت برای پخت غذا مشکلی نخواهید داشت. زیرا برنامه‌های خودکار در این حالت به شما کمک خواهند کرد. اعدادی بر روی پنل مایکروویو 6124 سامسونگ درج شده‌اند که هر کدام کارایی متفاوتی را برای طبخ غذا انجام خواهند داد. برای نمونه می‌توانید برای یخ زدایی مواد غذایی موجود در فریزر، لازم است عدد 5 را انتخاب نمایید. برای آماده سازی گوشت و مرغ عدد 5 ، اسنک عدد 9 ، سنسور طبخ عدد 3 و …، این اعداد شما را برای انجام پخت عالی در مواد غذایی یاری خواهند داد. پنل نمایشگر موجود بر روی مایکروویو سامسونگ ME6124ST لمسی می‌باشد بنابراین دسترسی به برنامه‌ها بسیار راحت خواهد بود و این کار با سرعت بالاتری انجام خواهد گرفت. نمایشگر موجود نیز میزان زمان باقی مانده برای پخت کامل را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. برای باز کردن درب لازم است دکمه‌ی فیزیکی موجود در پایین پنل را فشار دهید تا به فضای داخلی دسترسی داشته باشید. فناوری Humidity sensor در مایکروویو مدل LATIN1 Solo سامسونگ با تشخیص میزان رطوبت مواد غذایی، میزان پخت آن‌ها را مشخص خواهد کرد و در زمان پخت کامل به شما اطلاع خواهد داد تا خوراکی خود را به صورت آماده از مایکروویو خارج نمایید. پس از آماده سازی مواد غذایی نگران تمیز کردن محفظه‌ی داخلی مایکروویو سامسونگ 6124 نباشید! این مایکروویو از سطح سرامیکی بهره می‌برد، شما می‌توانید به راحتی سطح صاف و صیقلی این محصول را تمیز نمایید و همچنین با قابلیت ضد باکتری بودن این سطح اطمینان داشته باشید که محفظه به صورت کامل تمیز شده است و شما می‌توانید در استفاده‌های بعدی از این محصول خوراک‌هایی تمیز را بپزید. فضای داخلی این مایکروویو امکان جای دادن سینی با قطر 345 میلی متر را فراهم می‌کند، در نتیجه نگران جای دادن ظروف بزرگ‌تر در محفظه‌ی این محصول نباشید. انتخاب حالت ECO بر روی مایکروویو 6124 سامسونگ این امکان را فراهم می‌کند که در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید و استفاده از این محصول به صورت مداوم برق مصرفی شما را به میزان زیادی افزایش نخواهد داد. با این تفاسیر در هنگام استفاده از مایکروویو سامسونگ مدل 6124 اطمینان داشته باشید که خوراکی‌ها و مواد غذایی خوشمزه با عالی‌ترین سطح پخت را برای خودتان و اطرافیان آماده خواهید کرد.

طراحی مایکروویو سامسونگ 6124

اینکه وسیله‌ای کوچک و جمع و جور می‌تواند در پخت انواع خوراکی‌ها و با حجم زیاد به شما کمک کند بدون شک بسیار عالی می‌باشد. مایکروویو سامسونگ 6124 از جمله مدل‌های خوش تراش و با کیفیت ساخت بالای این برند خوش نام و پر آوازه است که در بهترین طبخ مواد غذایی به شما کمک خواهد کرد. این محصول دارای گنجایش 34 لیتر و یا به عبارتی 1.2 فوت می‌باشد. شما با این حجم می‌توانید خوراکی‌های فراوانی را آماده نمایید و به صورت کامل طبخ کنید. نمایی جلویی محصولی ترکیبی از رنگ‌های نقره‌ای و مشکی می‌باشد که هارمونی رنگی زیبایی را خلق کرده‌اند. پنل نمایشگر، دکمه‌های لمسی، دکمه‌ی فشاری برای باز کردن درب، درب بزرگ با امکان جای دادن ظروف و سینی‌های بزرگ در محفظه، اولین گزینه‌هایی هستند که در هنگام مشاهده‌ی محصول، خواهید دید. جذابیت این نمای شیک وقتی بیشتر می‌شود که تمامی این گزینه‌ها، کاربرد مثبتی را برای شما به همراه بیاورند.مایکروویو سامسونگ ME6124ST پس از باز شدن دربش امکان قرار داده سینی با قطر 345 میلی متر را فراهم می‌کند. زیبایی و کارایی در تمامی بخش‌های طراحی این محصول به چشم می‌آید. با این وجود قرار دادن آن در آشپزخانه محیطی شیک و لوکس و همچنین کاربرد بالا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برنامه‌های کاربردی مایکروویو سامسونگ ME6124

شما با استفاده از برنامه‌های موجود بر روی مایکروویو سامسونگ 6124 می‌توانید عالی‌ترین میزان پخت را در خوراکی‌ها شاهد باشید. این مایکروویو دارای توان 1000 وات می‌باشد، از این رو آماده سازی مواد غذایی در مدت زمان کم کار چندان سختی برای این محصول نخواهد بود. البته توان 1000 وات حداکثر توان خروجی این مدل می‌باشد و شما میتوانید آن را در 10 سطح موجود تنظیم نمایید تا با توجه به نوع مواد غذایی پخت کامل‌تری را در خوراکی موجود شاهد باشید. ساعت و مدت زمان پخت بر روی مایکروویو 6124 سامسونگ به نمایش در خواهد آمد و همچنین امکان 30 sec Plus از قابلیت‌های موجود در این پخش برای زمان پخت بیشتر می‌باشد. این مایکروویو به 9 برنامه‌ی پخت مجهز شده است که هر کدام کارایی متفاوتی را از خود نشان خواهند داد. در کنار این برنامه‌ها، پخت خودکار نیز موجود است که با اعداد 1 تا 9 تعیین شده است و شما میتوانید پس از انتخاب هر کدام از آن‌ها و تنظیم توابع اضافی، شروع فرآیند پخت و پز را لمس نمایید. شما می‌توانید از طریق این برنامه‌ها انواع مواد غذایی از جمله لوبیا، برنج، ماکارونی، مرغ، ماهی، گوشت قرمز، سیب زمینی، پیتزا، همبرگر، کیک و … را آماده نمایید و شاهد پخت کامل و عالی آن‌ها باشید. از مایکروویو سامسونگ 6124 می‌توانید برای ذوب یخ مواد غذایی ، ذوب کردن کره ، شکلات، شکر و … استفاده کنید. در مجموع می‌توان گفت این محصول در آماده کردن انواع خوراکی‌ها به بهترین نحو شما را یاری خواهد داد و تجربه‌ای جدید از آشپزی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

پخت با بافت طبیعی و طعم اصلی

مایکروویو سامسونگ 6124 این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا زمانی که پخت کامل شود، فرآیند آماده سازی ادامه بیابد و در اتمام پخت به شما اطلاع خواهد داد که خوراکی آماده است و شما می توانید آن را میل نمایید. شما می‌توانید انواع خوراکی‌ها از جمله پاستا، سبزیجات، سیب زمینی و … را در مایکروویو قرار دهید و با فعال کردن سنسور Humidity sensor اجازه دهید که خوراکی‌ها شروع به پختن کنند. این سنسور به صورت مداوم میزان رطوبت سطح خوراکی‌ها را خواهد سنجید و پس از رسیدن میزان رطوبت به حد مجاز و تعیین شده، زنگ هشدار به صدا در می‌آید تا از پخت کامل مطلع شوید. در این حالت لازم نیست نگران پخت کم و یا اینکه سوختن مواد غذایی موجود در محفظه‌ی مایکروویو 6124 سامسونگ باشید.

محفظه‌ی داخلی مایکروویو سامسونگ 6124

یکی از مهمترین بخش‌های موجود در مایکروویو طراحی داخلی آن می‌باشد، زیرا تاثیر مستقیمی بر روی خوراکی‌ها خواهد گذاشت و مدام با آن‌ها در تماس است. مایکروویو سامسونگ 6124 دارای محفظه‌ای از جنس سرامیک می باشد و تمیز کردن آن به راحتی انجام خواهد گرفت. با توجه به اینکه سطح آن صاف است روغن و چربی به میزان پایینی نفوذ می‌کند و شما با پارچه‌ای مرطوب می‌توانید این چربی‌ها را از محفظه جدا نمایید. علاوه بر این ویژگی، قابلیت آنتی باکتریال بودن این محفظه کمک می‌کند باکتری‌های موجود در محفظه به صورت کامل از بین روند و محیطی تمیز و عاری از آلودگی را در اختیار خواهید داشت.

سایر امکانات مایکروویو سامسونگ 6124

امکاناتی که تا کنون در مورد مایکروویو سامسونگ 6124 ذکر شد، کیفیت مطلوب و رضایت بخش این محصول را تایید خواهند کرد. اما امکانات دیگری نیز بر روی این مدل موجود می‌باشد که کارایی عالی‌تر و امکان استفاده‌ی راحت‌تر را برای شما به همراه خواهد آورد. این مایکروویو خوش ساخت به نمایشگر LED مجهز شده است تا از طریق آن مدیریت کاملی بر روی زمان و نوع پخت داشته باشید، کیفیت نمایش این بخش بسیار بالاست و میزان مصرف انرژی در آن بسیار پایین است. میزان برق مورد استفاده در مایکروویو 6124 سامسونگ برابر 1600 وات می‌باشد که این میزان مصرف با توجه به توان 1000 وات محصول مطلوب می‌باشد. حالت ECO بر روی این مدل امکان صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی فراهم خواهد کرد. لازم نیست نگران کودکان کنجکاو و بازیگوش خود در هنگام روشن بودن این محصول باشید، پس از روشن کردن این مایکروویو قفل کودک را فعال نمایید تا شاهد ایمنی بالای این محصول باشید. با اتمام زمان پخت و فرآیند آماده سازی غذا، زنگ هشدار اتمام پخت به صدا در خواهد آمد تا خوراکی خوش مزه با پخت کامل را از مایکروویو سامسونگ 6124 خارج نمایید. این محصول دارای ابعادی با اندازه‌ی 523×297×411 میلی‌متر و وزن 15.5 کیلوگرم می‌باشد.

جمع بندی

اگر می‌خواهید محصولی را خریداری نمایید که دارای کیفیت عالی در ساخت و همچنین آماده سازی مواد غذایی باشد، انتخاب و خرید مایکروویو سامسونگ 6124 بسیار مناسب می‌باشد. برنامه‌های و توابع متنوع این مایکروویو به شما این امکان را می‌دهند تا انواع خوراکی‌ها را با این محصول طبخ نمایید و از پخت کامل آن‌ها رضایت داشته باشید. توان بالا برای طبخ مواد غذایی، برنامه‌های متنوع پخت، امکان پخت خودکار مواد غذایی Full HD تعیین میزان پخت خوراکی‌ها، گنجایش 34 لیتری، امکان قرار دادن سینی‌های بزرگ در محفظه، به کار گیری سرامیک ضد خش در ساخت محفظه‌ی داخلی و … از امکانات جذابی هستند که مایکروویو 6124 سامسونگ را در میان بهترین‌ها قرار خواهد داد. طراحی عالی در کنار امکانات پیشرفته، رضایت کامل از انتخاب را برای شما به همراه خواهد آورد.

 

 

ظرفیت 34 لیتر
توان 1000 وات
توان 1000 وات
جنس دیواره داخلی لعاب سرامیکی
صفحه نمايشگر LED
قابليت يخ زدايي دارد
برنامه پخت اتوماتیک دارد
قابلیت مایکروویو دارد
گریل ندارد
قابلیت کانوکشن ندارد
قابليت تنظيم زمان دارد