تصویر مخلوط کن فیلیپس مدل HR2056

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2056

*داری پارچ شیشه ای 1.25 لیتری *وزن 5 کیلوگرم *ابعاد 40*20*20 سانتی متر *داری چهار تیغه فولادی ضد زنگ *مجهز به محفظه سیم برق *توان مصرفی 350 وات *تک سرعته *دارای عملکرد پالسی *عملکرد خردکن یخ *جنس تیغه استیل ضدزنگ *جنس پارچ مخلوط کن شیشه *قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۳۳,۸۸۹,۵۰۰ تومان

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2056

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2056 از جمله دستگاه های فوق العاده پیشرفته کمپانی فیلیپس هلند می باشد که قادر است انواع مایعات مختلف را برای شما مخلوط کند و با استفاده از آن می توانید نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای برای خود و خانواده آماده کنید. علاوه بر این، با استفاده از آسیاب و مخلوط کن فیلیپس 2056 شما می توانید انواع سوپ، سس و غذای کودک را آماده نمایید.

از جمله کاربردهای بی نظیر این دستگاه می توان به قابلیت خرد کردن انواع میوه ها، سبزیجات و یخ اشاره کرد که به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام خواهد داد. ویژگی بی نظیری که این مخلوط کن جدید و اصلی فیلیپس دارد، قابلیت خرد کردن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی سخت و نرم می باشد و به صورت کاملا یکدست این مواد را خرد و مخلوط خواهد کرد.

خرید آسیاب و مخلوط کن فیلیپس از بانه

موتور قدرتمند 350 واتی این مخلوط کن فیلیپس 2056 به همراه تیغه های برنده و محکم قادر خواهد بود در کسری از ثانیه مواد غذایی شما را خرد و مخلوط نماید. تیغه های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند و از لحاظ مقاومت فوق العاده مستحکم ساخته شده اند.

 

مشخصات فنی
توان مصرفی 350 وات
سرعت یک سرعته
عملکرد پالسی ✔
عملکرد اسموتی ❌
عملکرد خردکن یخ ✔
حداکثر ظرفیت مخلوط کن 1.5 لیتر
ظرفیت موثر مخلوط کن 1.25 لیتر
آسیاب/خردکن ❌
جنس تیغه استیل ضدزنگ
جنس پارچ مخلوط کن شیشه
صفحه نمایش دیجیتال ❌
سیستم کاهش صدا ❌
سیستم خاموش کننده خودکار ❌
قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ✔

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند