تصویر مخلوط کن کنوود مدل BL335

مخلوط کن کنوود مدل BL335

تولید کننده: Kenwood
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 3365
(اختیاری)
(اختیاری)
۷۷۶,۱۰۰ تومان

مخلوط کن کنوود مدل 335 ازچندین لحاظ قابل توجه می باشد. اگر چه دستگاه تک سرعته است اما دارای موتور 350 وات می باشد .این دستگاه در بخش مخلوط کن دارای پارچ 1 لیتری شفاف است که دارای درپوش بوده ضمنا در وسط درپوش دستگاه یک بخش قیف مانند قرار دارد که می تواند از دستگاه جدا شود و در زمان استفاده می توان بعضی از مایعات را از طریق آن به پارچ اضافه کرد.
این مخلوط کن یک دستگاه آسیاب نیز می باشد. در بخش آسیاب این دستگاه دارای دو ظرف آسیاب با تیغه های مجزا است که می توان هر یک را برای آسیاب کرده یک ماده استفاده کرد. ضمنا یک درپوش ضمیمه این دستگاه است که بر روی ظرف آسیاب ها بسته می شود. این درپوش ضمن محافظت از محتوای داخل کاسه آسیاب می تواند به مانند یک نمک پاش برای پاشیدن مواد آسیاب شده مورد استفاده قرار بگیرید.
پارچ دستگاه مدرج بوده و در قسمت کف موتور برای ثبات در زمان استفاده 4 پایه لاستیکی قرار داده شده است . این پارچ طراحی شده شرکت کنوود انگلستان است و در چین ساخته شده است.

ابعاد 170 × 210 × 360 ميلي‌متر
وزن 2.1 کيلوگرم
توان 350 وات
جنس بدنه پلاستيک
جنس پارچ آبمیوه گیری پلاستيک
جنس درپوش پلاستيک
جنس تیغه فولاد ضد زنگ
ظرفیت پارچ آبمیوه گیر 1 لیتر
تعداد سرعت 1 سرعته
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) ندارد
قابليت شستشوي لوازم جانبي در ماشين ظرفشويي دارد
سایر مشخصات پارچ شیشه‌ای یک لیتری از جنس تلق اکرلیک - لیوان کوچک تعبیه شده در درپوش جهت افزودن مواد مختلف به پارچ - پایه موتور و تیغه اصلی قابل جابجایی و شستشو - آسیاب چند منظوره با درپوش شیشه ای جهت نگهداری مواد آسیاب شده و حفظ عطر و بوی آن - مخلوط کن پر فروش کن وود در خاور میانه - مناسب جهت تهیه مایونز - طراحی دسته مناسب برای کار با دست چپ و راست (طراحی ارگونومیک) - دارای کلید روشن و خاموش تک سرعته
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند