تصویر همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311

همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311 Moulinex Stand Mixer HM311

تنظیمات سرعت : TURBO + 5 ظرفیت کاسه : 3.5 لیتر تعداد همزن ها : 2 خمیر زن فلزی : دارد همزن فلزی : دارد دکمه خارج نمودن پره ها : دارد کاسه قابل چرخش : دارد

(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311

همزن یک وسیله‌ی کاربردی در آشپزخانه‌ به شمار می‌رود که برای هم‌زدن و مخلوط کردن مواد غذایی مانند خمیر شیرینی بسیار مناسب است. لازم نیست از همزن‌های دستی که به سختی و در مدت طولانی کار شما را راه می‌اندازد استفاده کنید. همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311 با توان مصرفی 300 وات، بدنه‌ی پلاستیکی مقاوم و چرخش اتوماتیک کاسه یک دستگاه پر قدرت برای امور آشپزی شما به حساب می‌آید.

همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311

  • توان مصرفی 300 وات
  • دارای چرخش اتوماتیک کاسه
  • دارای دو میله همزن
  • دارای دو میله خمیر زن
  • جنس میله‌ها استیل ضد زنگ
  • قابلیت چرخش همزمان دو میله
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • دارای قابلیت توربو
  • دارای قابلیت تنظیمات سرعت
  • دارای یک کلید برای جداسازی پایه‌های دستگاه

طراحی ظاهری

بدنه‌ی همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311 از جنس پلاستیک مقاوم بوده که علاوه بر زیبایی، استحکام خوبی دارد. این دستگاه در رنگ سفید عرضه شده تا هم خوانی بیشتری با دیزاین آشپزخانه شما داشته باشد. این همزن دارای کاسه از جنس استیل ضد زنگ بوده و با ظرفیت 3.5 لیتر می‌توانید حجم خوبی از مواد را داخل آن بریزید.

کاسه همزن دارای قابلیت چرخش خودکار می‌باشد تا تمامی مواد به خوبی همزده شود. دسته‌ی بالای محصول، به راحتی آن را قابل حمل کرده و کمترین خستگی را به دست‌هایتان منتقل می‌کند. این دستگاه محدودیتی برای افراد چپ دست یا راست دست نخواهد داشت.

همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311

همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311

بررسی فنی

همزن برقی 2 کاره مولینکس مناسب برای مصارف خانگی است، از این وسیله می‌توان در هم زدن تخم مرغ، خامه و خمیرزن استفاده کرد. این دستگاه با توان مصرفی 300 وات می‌تواند مواد سفت و نرم را در عرض چند دقیقه هم بزند. موتور قوی این دستگاه یکی از ویژگی مهم در این دستگاه می‌باشد. همچنین این همزن برقی از قابلیت توربو برخوردار است.

سرعت این همزن قابل تنظیم می‌باشد. به همین منظور یک کلید در جلوی دسته قرار گرفته تا با توجه به نوع مواد غذایی بتوانید آن را در 5 حالت تنظیم نمایید. طول سیم در همزن برقی فیلیپس اندازه‌ی مناسبی داشته که شما با این میزان سیم می‌توانید در فاصله‌ی مناسبی از پریز برق از دستگاه استفاده نمایید.

ویژگی‌های خاص همزن برقی مولینکس

میله‌های این دستگاه در دو نوع ساخته شده که شما با توجه به کارایی‌تان می‌توانید از هر کدام استفاده نمایید. این دستگاه دارای 2 میله همزن می باشد که در انواع مواد فرو رفته به صورت همزمان حرکت می‌کند که تاثیر زیادی در مخلوط شدن سریع و یکدست مواد غذایی دارد. این میله‌ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و از کیفیت مناسبی برای استفاده در انواع مواد غذایی برخوردار است.

یکی از پیشنهادهای ما به شما برای خرید این دستگاه، همزن کاسه دار مولینکس مدل HM311 می‌باشد.

تعداد سرعت 5
جنس ميله استیل ضدزنگ
سایر ویژگی ها تعداد همزن 2 عدد دکمه مخصوص خارج نمودن پره ها کاسه قابل چرخش دارای گارانتی 18 ماهه بدرسان الکتریک
طول سيم 1.1 متر
نوع همزن کاسه دار - پایه دار
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند