تصویر کتري برقي بوش مدل TWK6L132

کتري برقي بوش مدل TWK6L132 Bosch TWK6L132 Electric Kettle

کتری برقی بوش مدل TWK6L132از محصولات کاربردی و اقتصادی عرضه‌شده توسط شرکت بوش است. این محصول با بدنه پلاستیکی و با کیفیت و ترکیب رنگ تیره ای که دارد زیبایی خاصی به محیط کار و آشپزخانه می‌بخشد. این محصول دارای ظرفيت بالا ، سيستم ايمني محافظت در برابر افزايش بيش از حد دما و همچنین نشانگر ميزان آب در سمت چپ و راست می باشد.

تولید کننده: Bosch
کد کالا: AFT3181
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۳۶۸,۷۰۰ تومان

کتری برقی بوش مدل TWK6L132 از سیستم ایمنی محافظت در زمان اتمام آب بهره می برد تا ایمنی دستگاه باعث راحتی استفاده شود. کتری برقی بوش مدل TWK6L132از دو قسمت تشکیل‌شده است. یکی پایه که قطعه کوچکی است و به برق متصل می‌شود و درواقع محل اتصال و نگهداری کتری نیز است. به‌این‌ترتیب کتری قابلیت چرخش 360 درجه روی پایه را پیدا می‌کند و استفاده آن برای تمامی افراد بدون محدودیت جهت و جا ممکن می‌شود. کتری TWK6L132از دسته‌ای زیبا با طراحی ارگونومیک دارد که در دست نمی‌لغزد. نشانگر مدرج میزان آب داخل کتری در کنار دسته وجود دارد. دکمه‌های خاموش و روشن دستگاه نیز بر روی دسته قرار دارند تا به‌راحتی فشرده شوند. در کتری با لولا به بدنه متصل شده و کیپ می‌شود. به‌این‌ترتیب راندمان دستگاه نیز بالا می‌رود و آب دیرتر سرد می‌شود. در خروجی کتری یک صافی تعبیه‌شده است که مانع از خروج جرم آب جوشیده می‌شود. بوش عرضه و تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی است که باعرضه محصولات با کیفیت در جهان شناخته‌شده است.

توان مصرفی 2000-2400 وات
گنجایش 1.7 ليتر
نوع در متصل
نمايشگر ميزان آب دارد
قطع کن خودکار دارد
چرخش 360 درجه دارد
صافي دهانه کتري دارد
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
سایر مشخصات سیستم ایمنی محافظت در زمان اتمام آب / سیستم ایمنی محافظت در برابر افزایش بیش از حد دما / نشانگر میزان آب در سمت چپ و راست / دارای چراغ نشانگر / دکمه روشن و خاموش بر روی دسته کتری/ خاموش شدن خودکار به محض باز شدن درپوش / دارای فیلتر ضد رسوب
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند